اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری قزوین عنوان کرد

سهل‌انگاری علت اصلی آتش‌سوزی در مراتع قزوین

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین در خصوص بروز آتش‌سوزی در عرصه‌های منابع طبیعی گفت: بی‌مبالاتی و سهل‌انگاری علت اصلی بروز آتش‌‌سوزی در مراتع استان است.

سهل‌انگاری علت اصلی آتش‌سوزی در مراتع قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین، هاشم گودرزوند چگینی اظهار داشت: با شروع فصل گرما و رشد علوفه در مراتع استان این عرصه‌ها مستعد آتش‌سوزی می‌شود.

وی افزود: دریافت گزارش مردمی مبنی بر وقوع حریق در این عرصه‌ها بهترین راه اطلاع‌رسانی به مأموران حفاظت این اداره کل است که در این خصوص شماره تلفن 1504 برای اطلاع‌رسانی تعیین شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین تصریح کرد: گرمای هوا موجب می‌شود که عرصه‌های مرتعی به کانون‌های پر خطری تبدیل شوند که کمترین سهل‌انگاری در آن‌ها منجر به خسارات سنگین می‌شود.

به گفته وی در طول سال و به ویژه ماه‌های گرم سال نیروهای یگان حفاظت این اداره کل در سطح استان قزوین در آماده‌باش کامل به سر می‌برند و در صورت بروز حوادث به منطقه حضور پیدا خواهند کرد.

چگینی همچنین از تمامی افراد حاضر در عرصه‌های منابع طبیعی خواست تا با احساس مسئولیت بیشتر، اصول ایمنی در منطقه را رعایت کنند.

انتهای پیام/77002/ب/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول