اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری:

شکل‌گیری منابع طبیعی هوشمند منجر به رونق اقتصادی می‎شود

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: با شکل‌گیری منابع طبیعی هوشمند می‎توان شاهد رونق اقتصادی ناشی از منابع طبیعی و کاهش وابستگی مردم بومی به محیط طبیعی باشیم.

شکل‌گیری منابع طبیعی هوشمند منجر به رونق اقتصادی می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، خسرو عبداللهی ظهر امروز در دیدار با امام جمعه شهرکرد اظهار کرد: منابع طبیعی از انفال به شمار می‎رود و در زمان غیبت مسئولیت آن با مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه منابع طبیعی از مهم‌ترین دارایی‌های کشور است، افزود: اگر بخواهیم در مسیر رشد و پیشرفت قرار بگیریم باید از داشته‌ها و دارایی‌های خود به بهترین نحو بهره بگیریم و یکی از مهمترین این دارایی‌ها منابع طبیعی است.

عبداللهی تصریح کرد: اگر منابع طبیعی پویا و متحرک شود شاهد پویایی و توسعه سایر بخش‌های کشور خواهیم بود و این امر می‎طلبد تا به این منابع الهی توجه ویژه‌ای شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در رابطه با نحوه بهره‌گیری از منابع طبیعی دو دیدگاه متضاد در کشور وجود دارد، گفت: عده‌ای معتقدند که اگرچه منابع طبیعی جزو انفال است اما باید بهره لازم را از آن گرفت.

عبداللهی ادامه داد: این در حالی است که در مقابل این افراد عده‌ای عقیده دارند که نباید از منابع طبیعی استفاده کرد و باید دست‌نخورده و بکر باقی بماند.

وی بر ضرورت تلفیق این دو دیدگاه تاکید کرد و افزود: تلاش ما بر این است تا با تلفیق این دو دیدگاه از یک سو در حفظ منابع طبیعی بکوشیم و از سوی دیگر از آن در راستای رشد و توسعه کشور بهره بگیریم.

عبداللهی خاطرنشان کرد: بهره‌گیری درست و شایسته از منابع طبیعی مهم‌ترین رسالت و هدف ما در این مجموعه است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری بر ضرورت شکل‌گیری منابع طبیعی هوشمند تاکید کرد و گفت: با شکل‌گیری منابع طبیعی هوشمند می‎توان شاهد رونق اقتصادی ناشی از منابع طبیعی و کاهش وابستگی مردم بومی به محیط طبیعی باشیم.

انتهای پیام/68004/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول