اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت تهران خبر داد

افزایش فعالیت‏های تنظیم بازار در استان تهران

معاون اداری مالی و پشتیبانی نیروی انسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از افزایش فعالیت‏های تنظیم بازار و کنترل و نظارت بر قیمت‏ها در استان تهران خبر داد.

افزایش فعالیت‏های تنظیم بازار در استان تهران

تیمور پورحیدری امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: با توجه به ارتقای بخش پردیس و تاسیس شهرستان امروز افتتاح اداره صنعت، معدن و تجارت پردیس را شاهد بودیم و این امر لزوم همکاری و تعامل تمام مدیران را به خصوص مجموعه فرمانداری شهرستان را در ادامه فعالیت‏ها طلب می‏کند.

وی تصریح کرد: تعامل و همکاری بین دستگاه‏های اجرایی شهرستان پردیس باید وجود داشته باشد تا بتوانیم این اداره را به نحو احسن در شهرستان ساماندهی کنیم و مأموریت‏های محوله را به صورت شایسته انجام دهیم.

معاون اداری مالی و پشتیبانی نیروی انسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران افزود: در ابتدای کار با توجه به ظرفیت‏های موجود در منطقه این امید را داریم که مدیریت این اداره بتواند اتحادیه‏ها و مجامع امور صنفی را در شهرستان پردیس شکل دهد.

پورحیدری اضافه کرد: پرداختن به وضعیت صنعت، معدن و تجارت منطقه با توجه به مدیریتی که برای این شهرستان در نظر گرفته‏ایم و وی سابقه طولانی در این زمینه دارد و از مدیران با سابقه این مجموعه است، دور از دسترس نخواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه امیدواریم همه مأموریت‏‏های محوله در شهرستان پردیس به نحو احسن شکل گیرد، اولویت‏های کاری اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس را نیز تشریح کرد.

معاون اداری مالی و پشتیبانی نیروی انسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران خاطرنشان کرد: اولویت ما بحث تنظیم بازار و کنترل و نظارت بر قیمت‏هاست و مدیریت این مجموعه باید بتواند با برنامه‏ریزی‏های خود و با همکاری همه مسئولان مرتبط و اعضای کمیسیون نظارت در منطقه دغدغه‏های مردم را در خصوص تنظیم بازار رفع کند.

شهرستان پردیس با مساحت هزار و 378 کیلومتر مربع از 55 آبادی، روستا، نواحی کارگاهی، مناطق زراعی، دو شهر پردیس و بومهن و دو بخش جاجرود و بومهن تشکیل شده است و یکی از پرجمعیت‏‏ترین مناطق مسکونی شرق استان تهران محسوب می‏شود.

انتهای پیام/2568/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول