اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس محلی سمنان خبر داد

بازاریابی محصولات واحدهای تولیدی سمنان در سراسر کشور

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس محلی سمنان، مهدیشهر و سرخه از بازاریابی محصولات واحدهای تولیدی سمنان در سراسر کشور به منظور تقویت تولید در این استان خبر داد.

بازاریابی محصولات واحدهای تولیدی سمنان در سراسر کشور

رضا رستمیان امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: محصولات واحدهای تولیدی مختلف در شهرستان‏های سمنان، مهدیشهر و سرخه توسط فروشگاه‏های زنجیره‏ای اتکا در سراسر کشور بازاریابی می‏شود.

وی افزود: در جلسه‌های متعددی که اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس محلی سمنان، مهدیشهر و سرخه و مسئولان فروشگاه اتکای سمنان داشتند، طرفین توافق کردند که شرکت‏ها و واحدهای تولیدی که محصول نهایی دارند و تولیدکننده هستند به فروشگاه اتکا معرفی شوند.

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس محلی سمنان، مهدیشهر و سرخه افزود: در صورت أخذ مجوز استاندارد از طرف فروشگاه باید محصولات این واحدهای تولیدی در سراسر کشور بازاریابی شود.

رستمیان خاطرنشان کرد: در این توافق، فروشگاه‏های زنجیره‏ای اتکا بازار فروش واحدهای تولیدکننده استان سمنان را برای آن‌ها فراهم می‏کند.

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس محلی سمنان، مهدیشهر و سرخه تصریح کرد: این کار باعث کاهش اثر دلالی بین تولید و توزیع شده و نقش دلالان کم‏اثر می‏شود و تولیدکنندگان به راحتی می‏توانند کالاهای تولیدی خود را بدون واسطه توزیع کنند.

رستمیان ادامه داد: این طرح به تولیدکنندگان کمک می‏کند که خیلی راحت‏تر به بازار فروش دسترسی پیدا کرده و بتوانند محصولات خود را عرضه و توزیع کنند.

انتهای پیام/2249/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول