اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منوجان:

راهکار مناسبی برای ترویج فرهنگ حجاب ارائه شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان منوجان گفت: مسئولان باید راهکار مناسب و عملی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را ارائه دهند تا به نتیجه برسیم.

راهکار مناسبی برای ترویج فرهنگ حجاب ارائه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، حسن کوه‌پیما پیش از ظهر امروز در شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان کارگاه یک‌روزه آموزشی آمران به معروف و ناهیان از منکر را که توسط دفتر امام جمعه تعیین می‌شوند، تشکیل می‌دهد.

وی با توجه به اهمیت حجاب و عفاف افزود: رعایت حجاب بهترین راه اعلام عفت بوده که ثمره آن امنیت جامعه است و این امر فقط به زنان اختصاص ندارد بلکه غیرت دینی خانواده‌ها نیز در این راستا نقش اساسی دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان منوجان تصریح کرد: با برگزاری کلاس‌های آموزشی در دبیرستان‌ها، دانشگاه‌ها و اعزام مبلغان در شهر و روستا با تعامل و همکاری همه مسئولان در پرتو توجه به فرامین رهبر معظم انقلاب می‌توانیم در این زمینه نیز به موفقیت برسیم.

وی ادامه داد: در اسلام بعضی از مسائل به عنوان ضرورت دینی محسوب می‌شود و اگر کسی منکر آن شود، یکی از ضرورت‌ها را منکر شده است. در عصر حاضر مسئولان مانند طبیبی هستند که باید راهکار مناسب و عملی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را ارائه دهند تا به نتیجه برسیم.

کوه‌پیما جوان‌ترین قشر جامعه را حساس‌ترین افراد جامعه برشمرد و عنوان کرد: نهادهای متولی باید با اجرای همایش‌ها و نشست‌های تخصصی آن‌ها را هدایت کنند، همچنین کلاس‌های آموزشی برای خانواده‌ها ترتیب داده تا آگاهی بیشتری پیدا کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان منوجان گفت: این اداره بروشورهای مربوط به توصیه‌های ارزشمند مقام معظم رهبری در بحث انتخابات و التزام به قانون را چاپ و به صورت گسترده در میان اقشار مختلف مردم توزیع می‌کند.

انتهای پیام/80006/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول