اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای افزایش سطح کیفی امتحانات

گردهمایی رؤسای مراکز و واحدهای پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

صبح امروز گردهمایی رؤسای مراکز و واحدهای پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد با هدف برنامه‌ریزی در راستای برگزاری افزایش سطح کیفی امتحانات نیمسال دوم 92 ـ 91 برگزار شد.

گردهمایی رؤسای مراکز و واحدهای پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج صبح امروز گردهمایی رؤسای مراکز و واحدهای پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد با هدف برنامه‌ریزی در راستای برگزاری افزایش سطح کیفی امتحانات نیمسال دوم 92 ـ 91 برگزار شد.

رؤسای مراکز و واحدها که همگی از اعضای هیئت علمی دانشگاه هستند که نیازها و ملزومات برگزاری امتحانات را بازگو کردند.

رضا یوسف‌وند در این نشست اظهار کرد: در راستای اجرای طرح آزمون الکترونیک دروس کارشناسی دانشگاه پیام‌نور، در نیمسال دوم 92 ـ 91 همانند نیمسال اول و در سطحی وسیع‌تر، برگزاری آزمون دروس در سه مرکز یاسوج، دهدشت و گچساران به صورت الکترونیک خواهد بود.

رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد گفت: با ایجاد شرایط مناسب طی سال‌های آینده و با تجهیز مراکز دانشگاهی پیام‌نور، آزمون الکترونیک برای تعداد زیادی از دانشجویان در پایان هر نیمسال برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری زود هنگام امتحانات دانشگاه پیام‌نور تصریح کرد: تمهیدات لازم و برنامه‌ریزی‌ها جهت عدم تداخل امتحانات با ایام انتخابات ریاست جمهوری و شورای‌های اسلامی شهر و روستا صورت گرفته است.

یوسف‌وند افزود: امتحانات نیمسال دوم 92 ـ 91 دانشگاه پیام‌نور استان از 31 اردیبهشت‌ماه آغاز خواهد شد و تا 22 خرداد‌ماه ادامه خواهد داشت.

وی از کارنامه موفق این دانشگاه در امتحانات سنوات گذشته سخن گفت و اعلام کرد: آزمون بدون کاغذ تحولی بزرگ و گامی بلند در راستای پیشرفت و شکوفایی است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد، دانشجویان پیام‌نور را دانشجویانی کوشا و مستعد خواند و دستیابی به رتبه‌های برتر کنکورها و نتایج چشمگیر و موفقیت‌آمیز در آزمون‌های استخدامی را ماحصل استانداردسازی علمی و عملی عنوان کرد.

انتهای پیام/82009/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول