اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه کرج:

دشمنان به دنبال مایوس کردن مردم هستند

خطیب جمعه کرج گفت: دشمنان به دنبال مایوس کردن مردم ما هستند و با بزرگنمایی مشکلات می‌خواهند آنها را از حضور در پای صندوق‌های رای منصرف کنند.

دشمنان به دنبال مایوس کردن مردم هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن کازرونی در خطبه‌های دوم نماز جمعه این هفته ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوی الهی به مسئله انتخابات اشاره کرد و گفت: ملت ایران در آستانه یک انتخاب حساس و سرنوشت‌ساز هستند و حضور در پای صندوق‌های رای و رای دادن به کاندیدای اصلح تکلیف عقلی، شرعی و قانونی هر فرد ایرانی است.

وی افزود: همه مردم باید با آگاهی و بصیرت در پای صندوق‌های رای حضور یافته و با حضور حداکثری خود حماسه بزرگ سیاسی را در روز انتخابات خلق کنند.

نماینده مردم استان‌های تهران و البرز در مجلس خبرگان رهبری افزود: به طور قطع دشمنان ما نمی‌خواهند انتخابات به صورت سالم، پرشور و حداکثری برگزار شود و برای رسیدن به اهداف خود طی ماه‌های اخیر توطئه‌های متعددی را ایجاد کرده‌اند.

کازرونی با اشاره به تاکیدات مکرر رهبری معظم انقلاب اسلامی و همچنین امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات بیان داشت: اگر مردم حامی حکومت نباشند و با حضور در پای صندوق‌های رای کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب نکنند، کار اداره کشور از مردم‌سالاری به سمت دیکتاتوری کشیده می‌شود.

وی متذکر شد: دشمنان به دنبال مایوس کردن مردم ما هستند و با بزرگنمایی مشکلات می‌خواهند آنها را از حضور در پای صندوق‌های رای منصرف کنند، اما باید توجه داشت که حل مشکلات به ویژه مسائل اقتصادی در گرو انتخاب کاندیدای اصلح با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های است.

* کشور نیازمند رئیس جمهوری عاقل است

امام جمعه کرج در بخش دیگری از سخنان خود به ویژگی‌های کاندیدای اصلح اشاره کرد و گفت: مردم ما باید آگاهانه انتخاب کنند و با در نظر گرفتن شرایط حساس کشور از میان کاندیداها فردی را انتخاب کنند که توانایی اداره کشور را با درایت و عقلانیت داشته باشد.

کازرونی افزود: ما به رئیس جمهوری نیاز داریم که عاقل و متخصص بوده و در مسیر ولایت حرکت کند و ریاست جمهوری را امانتی بداند که باید به بهترین شکل اداره شود.

وی در پایان از کاندیداها و ستادهای انتخاباتی آنها خواست تا در تبلیغات شرایط حساس کشور و موازین شرعی و قانونی را رعایت کرده و بدانند که بیان مسائل غیر شرعی و ریختن آبروی افراد نمی‌توانند آنها را در رسیدن به ریاست جمهوری کمک کند.

انتهای پیام/2302/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول