اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با درخشش در رقابت‌های ووینام قهرمانی بانوان کشور

بانوی رزمی‌کار قزوینی به عضویت تیم ملی در آمد

بانوی رزمی‌کار قزوینی با درخشش در رقابت‌های ووینام قهرمانی بانوان کشور، به عضویت تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی فرانسه در آمد‌.

بانوی رزمی‌کار قزوینی به عضویت تیم ملی در آمد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آتوسا کاکاوند بانوی رزمی‌کار قزوینی در جریان رقابت‌های ووینام قهرمانی بانوان کشور و انتخابی تیم ملی خوش درخشید و با کسب عنوان قهرمانی به عضویت تیم ملی ووینام کشورمان درآمد تا تیم ملی زنان کشورمان را در مسابقات جهانی همراهی کند‌.

این بانوی ارزنده قزوینی که در وزن 70- کیلوگرم رقابت‌های قهرمانی کشور به مصاف رقیبان رفته بود، با کسب شش پیروزی متوالی موفق شد فراتر از انتظار ظاهر شود و بتواند در جمع اردونشینان تیم ملی قرار بگیرد‌.

کاکاوند بدون شک با کسب عنوان قهرمانی و راهیابی به تیم ملی ووینام بانوان کشورمان نشان داد که برای کسب سکوهای جهانی از انگیزه‌های بالا، لازم و کافی برخوردار است‌.

این بانوی شایسته قزوینی با قطعی شدن حضور خود در رقابت‌های جهانی فرانسه اثبات کرد می‌توان با تمرینات سخت، تلاش و پشتکاری بالا راه‌های موفقیت را با سرعت بالاتری پیمود و نشان داد که می‌شود با امید و انگیزه مسیر قهرمانی را به بهترین شکل ممکن دنبال کرد‌.

به هر حال رقابت‌های ووینام قهرمانی بانوان کشور با حضور برترین‌های این رشته ورزشی در تهران برگزار شد که به طور حتم حضور 450 ورزشکار در این مسابقات نشان داد که این رقابت‌ها از سطح بسیار بالایی برخوردار است‌.

کاکاوند باید از این فرصت به دست آمده نهایت استفاده را ببرد و شایستگی‌های خود را در این رقابت‌ها به رخ حریفان جهانی کشیده و اثبات کند که‌ بانوان ایران زمین با استفاده از رعایت کردن حجاب اسلامی می‌توانند در میادین بزرگ و معتبر جهانی خوش بدرخشند‌.

رقابت‌های قهرمانی ووینام جهان اواخر تیر ماه سال جاری برگزار می‌شود و تا زمان برگزاری آغاز این مسابقات این بانوی شایسته قزوینی می‌تواند با حفظ آمادگی بدنی خود بهترین عملکرد را در میدان بزرگ رقابت‌های جهانی از خود بر جای بگذارد‌.

انتهای پیام/77004/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول