اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

انس مردم با فرهنگ بیمه امیدبخش است

استاندار اردبیل گفت: انس و الفتی که مردم ما امروز با صنعت بیمه و شاخصه‌های مثبت آن پیدا کردند، بسیار امیدبخش و راضی‌کننده است.

انس مردم با فرهنگ بیمه امیدبخش است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد در نشستی با مدیران شرکت‌های بیمه در محل استانداری اظهار داشت: ترویج فرهنگ صنعت بیمه در استان آسایش و آرامش خانواده‌ها را تضمین می‌کند.

وی با بیان اینکه صنعت بیمه نیازمند گسترش فعالیت‌ها با استفاده از ابزارهای نوین است، تصریح کرد: حرکت‌های صنعت بیمه موجب شده که این صنعت خلأ عقب‌ماندگی خود را نسبت به سایر حوزه‌های اقتصادی پر کند.

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان بر فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی بیشتر صنعت بیمه در بین آحاد جامعه تأکید کرد و افزود: اگر فرهنگ بیمه در کشور به ویژه در استان اردبیل گسترش پیدا کند نیاز به کمک‌های دولتی و غیردولتی در مواقع بروز حوادث کمتر می‌شود، به طوری که در اثر فرهنگ‌سازی و اعمال قانون، بیمه کردن خودروها در جامعه اسلامی نهادینه شده است.

نیکزاد خاطرنشان کرد: باید دست به دست هم داده و تلاش کنیم بیمه عمر، بیمه حوادث و سوانح طبیعی، حوادث کشاورزی و منازل را نیز مانند بیمه خودرو در جامعه نهادینه کنیم و خسارت وارده را به حداقل برسانیم.

وی با بیان اینکه هدف اصلی صنعت بیمه، کاهش خسارات و صدمات در جامعه است، اضافه کرد: در ایران در کنار بانک‌ها، بیمه از جایگاه رفیعی برخوردار است، به طوری که توجه به بیمه‌ها، امنیت و آرامش واقعی را برقرار می‌کند و در زندگی مردم، تقویت زیرساخت‌ها و توسعه فرهنگ بیمه نقش بسزایی دارد.

نیکزاد، ایجاد رقابت سالم بین دستگاه‌ها و بیمه را خوب ارزیابی کرد و ادامه داد: اگر این رقابت در راستای بهبود و اصلاح فرآیند کار و ارتقای ارائه خدمات به مردم به ویژه مشتریان با بهره‌گیری از تکنیک‌های تبلیغاتی و آگاه‌سازی افراد جامعه باشد، بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل از صنعت بیمه به عنوان فعالیتی خداپسندانه و مردمی یاد کرد و بیان داشت: باید فرصت‌شناس باشیم و در کنار خلق فرصت‌های تازه از تمامی ظرفیت‌های موجود این صنعت در جهت شکوفایی و توسعه استان استفاده کنیم.

وی گفت: تمامی شرکت‌های بیمه‌ای در سطح استان باید برای آگاه‌سازی جامعه هزینه کنند، چراکه تبلیغات در جهت ترویج فرهنگ صنعت بیمه بهترین سرمایه‌گذاری برای تضمین آرامش جامعه و نوعی جذب مشتری برای شرکت‌های بیمه‌ای باشد.

نیکزاد، گسترش حوزه فعالیت بیمه‌های بازرگانی را در مناطق آسیب‌پذیر و اماکن مسکونی روستاها و حاشیه شهرها بسیار حائز اهمیت دانست و بر آن تأکید کرد.

استاندار اردبیل افزود: گسترش حوزه فعالیت خدمات بیمه و ترویج و تبلیغ فرهنگ بیمه در سطح استان مهم‌ترین اقدام در تضمین آسایش و آرامش خانواده‌ها است.

در ادامه این جلسه، محمدرضا غنی‌زاده، رئیس شورای هماهنگی بیمه‌های بازرگانی استان اردبیل نیز به بیان دیدگاه‌ها و مسایل و مشکلات حوزه‌ کاری خود در زمینه‌های ایجاد هماهنگی و ارائه راهکارهای مناسب در جهت توسعه، تقویت فرهنگ بیمه، شناسایی امکانات و قابلیت‌ها و فراهم کردن زمینه تحقق اهداف توسعه صنعت بیمه در استان به منظور افزایش ضریب نفوذ بیمه پرداخت.

انتهای پیام/62003/ذ30/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول