اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی ایذه خبر داد

بهره‌برداری از 419 طرح کشاورزی در ایذه/ تامین وثیقه مهمترین مشکل کشاورزان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ایذه گفت: مهمترین مشکل طرح‌های کشاورزی شهرستان تامین وثیقه است و بانک‌ها همکاری لازم را در این خصوص با کشاورزان ندارند.

بهره‌برداری از 419 طرح کشاورزی در ایذه/ تامین وثیقه مهمترین مشکل کشاورزان

ایرج الماسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: متاسفانه کشاورزان املاکی را که به عنوان وثیقه نزد بانک می‌برند مورد تایید قرار نمی‌گیرد و یا میزان آن ملک را تنها 25 درصد از میزان تسهیلات اعلام می‌کنند.

وی تعداد طرح‌های توسعه کشاورزی شهرستان را 747 طرح با تسهیلات 276 میلیارد و 310 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: از این میزان 710 طرح با تسهیلات 276 میلیارد و 710 میلیون ریال به بانک معرفی شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ایذه ادامه داد: 468 طرح با تسهیلات 121 میلیارد و 923 میلیون ریال منجر به عقد قرارداد در بانک شده که از این تعداد 448 طرح تسهیلات لازم به میزان 102 میلیارد و 400 میلیون را دریافت کرده‌اند.

وی بیان کرد: در حال حاضر 419 طرح با اعتباری بالغ بر 86 میلیارد و 456 میلیون ریال به بهره برداری رسیده است که این امر موجب اشتغال زایی 429 نفر شده است.

الماسی افزود: طرح‌های توسعه کشاورزی شهرستان شامل توسعه باغات و زراعت، دام و طیور، شیلات، منابع طبیعی و آبخیزداری و دامپزشکی است. 

انتهای یام/72001/ع20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول