اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مرکز موسیقی قزوین خواستار شد

حمایت‌ مرکز موسیقی حوزه هنری کشور از هنرمندان قزوینی

مسئول مرکز موسیقی حوزه هنری استان قزوین گفت: مرکز موسیقی حوزه هنری کشور از هنرمندان موسیقی قزوین حمایت‌های ویژه‌ای داشته باشد تا آنان بتوانند آثار بیشتری را در این رشته خلق کنند.

حمایت‌ مرکز موسیقی حوزه هنری کشور از هنرمندان قزوینی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین سیدحسین میثمی در نشست و گفت‌وگو با هنرمندان موسیقی که با حضور پیروز ارجمند برگزار شد، اظهار داشت: مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری کشور در تولید آثار و پژوهش‌های موسیقی حمایت‌های مطلوبی از حوزه هنری موسیقی قزوین داشته باشد تا هنرمندان قزوینی آثار و پژوهش‌های بیشتری را در این رشته خلق کنند.

وی با بیان اینکه استان قزوین در حوزه موسیقی رو به پیشرفت است، بیان کرد: از دو سال گذشته این پیشرفت نسبت به سال‌های گذشته افزایش مطلوبی داشته است که امیدواریم این روند ادامه یابد تا موسیقی این استان به جایگاه مطلوب برسد.

مسئول مرکز موسیقی حوزه هنری استان قزوین با اشاره به اینکه مرکز موسیقی حوزه هنری این استان از دو سال گذشته در تولید آثار و پژوهش موسیقی موفقیت‌های بسیاری را کسب کرده است، اذعان داشت: کسب این موفقیت‌ها بیشتر در دوره مدیریت کرم‌اللهی رئیس حوزه هنری استان قزوین اتفاق افتاده است که از مدیریت و برنامه‌ریزی ایشان در توسعه این هنر تشکر می‌کنیم.

میثمی با بیان اینکه در سال‌های گذشته تولید آلبوم‌های موسیقی در استان قزوین کم بوده است، عنوان کرد: در سال گذشته یکی از هنرمندان قزوینی در تولید آلبوم موسیقی به نحو مطلوبی موفق بوده که این موفقیت بزرگی در حوزه موسیقی این استان است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته نشست‌های پژوهشی موسیقی هر ماه در استان قزوین برگزار شده است، متذکر شد: در این نشست‌ها هنرجویان موسیقی که هیچ گونه تجربه صحنه‌ای نداشتند توانستند در این نشست‌ها حضور یابند و از مزایای این نشست‌ها برای تجربه کاری استفاده کنند.

مسئول مرکز موسیقی حوزه هنری استان قزوین با بیان اینکه از دو سال گذشته اتفاقات خوبی در حوزه هنر موسیقی این استان اتفاق افتاده است، گفت: در این مدت آثار مطلوبی در این حوزه تولید شده و آثار دیگری نیز در حال تولید است که علاقمندان می‌توانند از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/77009/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول