اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتقاد استاندار کهگیلویه از پخش موسیقی‌های نامتعارف در اماکن عمومی یاسوج

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد شدید از مسئولان فرهنگی خواستار ساماندهی پاساژ‌ها و جلوگیری از پخش موسیقی در اماکن عمومی به ویژه پاساژ‌ها شد.

انتقاد استاندار کهگیلویه از پخش موسیقی‌های نامتعارف در اماکن عمومی یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید حسین صابری امروز در حاشیه نشست شورای آموزش و پرورش در جمع مدیران ارشد و میانی این سازمان فرهنگی و آموزشی، رسالت آن‌ها را سنگین و مهم خواند و اظهار کرد: جنس کارهای فرهنگی، نرم است و انجام این‌گونه کارها روحیه نرم و برنامه‌ریزی اصولی می‌خواهد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پخش موسیقی‌های مبتذل در پاساژها با انتقاد شدید از مسئولان دخیل در این موضوع بیان کرد: پخش موسیقی‌های مبتذل و نامتعارف در اماکن‌های عمومی به ویژه پاساژ‌ها به امری عادی و روزمره تبدیل شده و متأسفانه هیچ حساسیت و واکنشی نیز در مقابل این کارهای ضد فرهنگ در شهرهای این استان وجود ندارد.

صابری پخش موسیقی‌های مبتذل و متضاد با فرهنگ اسلام و دین در پاساژ‌های شهر یاسوج را نمادی از ناهمگون بودن کارهای فرهنگی خواند و تأکید کرد: در این شهر اگر امر به معروف و نهی از منکر باشد، دیگر باید در مقابل چه حرکت منکری به معروف امر کرد.

وی از دست‌اندرکاران امر به معروف و نهی از منکر خواست تا به طور جدی به این مسئله بپردازند و اجازه ندهند که این منکر در جامعه رواج بیشتری پیدا کند.

مقام ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اکنون در هر گوشه شهر عابرین و افرادی که در خیابان‌ها در حال تردد هستند، راهی جز شنیدن این موسیقی‌های مبتذل ندارند.

صابری گفت: افراد دلسوز زیادی مرتب به من مراجعه می‌کنند و خواستار برخورد با چنین کارهایی هستند که لازم است مسئولان مربوطه سریعا" به این موضوع رسیدگی و با افرادی که در اماکن عمومی و مغازه‌ها اقدام به پخش موسیقی‌های غیرمجاز می‌کنند صحبت شود و در مرحله نخست به آن‌ها تذکر داده شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه چهره یک شهر اسلامی و فضای عمومی آن باید اسلامی باشد و امروز در پاساژ‌های شهر یاسوج چنین فضایی وجود ندارد.

صابری با انتقاد شدید از مسئولان فرهنگی خواستار ساماندهی پاساژ‌ها و جلوگیری از پخش موسیقی در اماکن عمومی به ویژه پاساژ‌ها شد.

انتهای پیام/82005 /ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول