اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز:

شرکت 502 بسیجی شهرستان البرز در اردوهای سازندگی و جهادی

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز استان قزوین گفت: سال گذشته 502 نفر در اردوهای 15 روزه بسیج سازندگی و اردوهای جهادی ثبت نام کردند.

شرکت 502 بسیجی شهرستان البرز در اردوهای سازندگی و جهادی

داوود بهرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در البرز با اشاره به استقبال گسترده جوانان و نوجوانان برای حضور در اردوهای جهادی اظهار داشت: از تعداد یادشده برخی در مناطق زلزله‌زده ورزقان و عده‌ای نیز در روستاها و شهر مشغول سازندگی بودند.

بهرامی ضمن ارائه گزارشی پیرامون فعالیت‌های انجام‌گرفته در اردوهای جهادی این ناحیه افزود: ساخت 28 واحد ساختمان به دست افراد اعزامی اردوهای جهادی امام رضا (ع) از مجموع 50 واحد ساختمان ساخته‌شده به وسیله استان قزوین در روستای ورزقان و تعمیر و مرمت مسجد روستای کجیران از توابع طالقان شهرستان البرز از سوی پایگاه بسیج شهید رجایی ناحیه البرز از جمله این فعالیت ها بود.

وی، ساخت دو واحد ساختمان مسکونی در روستای حسین آباد کلج به وسیله حلقه‌های صالحین حوزه حضرت امام (ره) شهر محمدیه با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)، زیباسازی مدارس شهرستان البرز به دست یک هزار نفر از خواهران و برادران بسیج دانش‌آموزی در اردوهای 10 روزه، تعمیر و مرمت مسجد روستای حسین‌آباد کلج به همت بسیجیان حوزه شهید بهشتی در اردوهای 15 روزه و نیز ساخت سوله ورزشی شریفیه به همت سپاه، مردم و شهرداری محمدیه را از دیگر فعالیت‌های این ناحیه ذکر کرد.

این مسئول ادامه داد: همچنین در اردوهای یک روزه بسیجیان این شهرستان نیز 500 نفر از خواهران و 674 نفر از برادران در جمع آوری محصولات کشاورزی و غبارروبی مساجد حضور داشتند.

بهرامی خاطرنشان کرد: جمع‌آوری محصولات کشاورزی در روستای حسن‌آباد کلج و کجیران و همچنین غبارروبی و تعمیرات جزئی مساجد و امامزاده اسحاق پیش از ماه مبارک رمضان از سوی برادران بسیجی از اقداماتی به شمار می‌روند که در اردوهای یک‌روزه بسیجیان به اجرا درآمدند.

جمع‌آوری جهیزیه، کمک برای خانواده‌های بی‌بضاعت، کمک به مناطق زلزله‌زده شامل سه هزار پتو، چراغ‌قوه، دستکش، کلاه، چکمه و مواد غذایی که مستقیم از سوی بسیج به مناطق زلزله‌زده ارسال شدند از مواردی بودند که این مسئول از آن‌ها به عنوان اقدامات انجام‌شده از سوی خواهران بسیجی در اردوهای یک‌روزه یاد کرد.

وی در خصوص طرح‌های محرومیت‌زدایی حوزه متبوع خود گفت: تعمیر امامزاده سلیمان و مسجد شهدای کربلا در بیدستان با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه، ساخت غسالخانه در دو روستای چاله و باورس که هم‌اکنون با همکاری بخشداری، شورا و دهیاران آن روستاها در حال انجام است، از جمله این موارد به شمار می‌رود.

انتهای پیام/2667/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول