اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج سازندگی اردبیل:

اعزام جوانان بسیجی جهادگر اردبیل به عتبات برای اجرای کارهای عمرانی

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: با نمایندگی عتبات عالیات در اردبیل به توافق رسیدیم تا جمعی از جوانان بسیجی جهادگر را از اقشار مختلف به کربلا اعزام کنیم تا کارهای عمرانی و اجرایی را در عتبات عالیات انجام دهند.

اعزام جوانان بسیجی جهادگر اردبیل به عتبات برای اجرای کارهای عمرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حمید امیریان صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های جهادی و اردوهای هجرت در آستانه فصل تابستان اظهار داشت: ما توافقات خود را با دستگاه‌های اجرایی انجام دادیم تا بتوانیم کارهای مربوط به عمران و آبادانی روستاها را به همت جوانان بسیجی اعم از خواهر و برادر به سرانجام برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با روز آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد یکی از آثار و نتایج فعالیت‌ها و اقدامات بسیجیان و جهادگران را مشاهده خواهیم کرد به طوری که قرار است به همین مناسبت 10 باب مسجد که در مناطق روستایی و به همت بسیجیان جهادگر اجرایی و عملیاتی شده است به بهره‌برداری برسد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل یادآور شد: در کنار این 10 باب مسجد، دو باب غسالخانه را نیز به همین مناسبت در روستاهای نیر و مشگین‌شهر افتتاح خواهیم کرد.

اعزام جوانان بسیجی جهادگر به عتبات عالیات برای کار عمرانی

امیریان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما با نمایندگی عتبات عالیات در استان اردبیل به توافق رسیدیم تا جمعی از جوانان بسیجی جهادگر را از اقشار مختلف به کربلا اعزام کنیم تا کارهای عمرانی و اجرایی را در عتبات عالیات انجام دهند.

این مسئول عنوان کرد: تمام هزینه‌های مربوط به این سفر بر عهده ماست و امیدواریم با نهایی شدن این توافقات جهادگران بسیجی استان اردبیل با شور و نشاط توان خود را برای عمران و آبادانی هر چه بهتر عتبات عالیات به نمایش بگذارند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل افزود: در بخش خواهران نیز مباحث مختلف بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری که تاکید بر تغییر سبک زندگی دارند مدنظر قرار گرفته تا الگوسازی این زندگی اسلامی – ایرانی در اولویت تبلیغ و ترویج قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امیریان در پایان سخنان خود ابراز داشت: ما هر چقدر به سبک زندگی اسلامی – ایرانی روی آوریم به همان میزان آسیب‌ها و خطرات ناشی از زندگی مدرن و ماشینی برطرف خواهد شد که امیدواریم با همکاری و همدلی مسئولان و متولیان زمینه این تغییر سبک زندگی با اشتیاق و علاقمندی خود مردم نیز فراهم آید.

انتهای پیام/62006/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول