اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

برخی از دانش‌آموزان به علت اعتیاد از ادامه تحصیل باز می‌مانند

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: برخی از دانش‌آموزان به علت اعتیاد و مسائل مربوط به آن از ادامه تحصیل باز می‌مانند.

برخی از دانش‌آموزان به علت اعتیاد از ادامه تحصیل باز می‌مانند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان اظهار کرد: سال گذشته اقدامات مختلفی در بحث مبارزه با مواد مخدر در استان انجام شد که امسال نیز با استفاده از تجارب سال‌های قبل فعالیت‌ها در این راستا اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه انجام اقدامات مختلف از شورای مواد مخدر مورد توجه مرکز نیز قرار گرفته است، گفت: امید است با رفع موانع و مشکلات بتوانیم در سال‌جاری اقدامات بیشتری در این زمینه انجام دهیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان در ادامه با اشاره به وضعیت مراکز اقامتی میان مدت افزود: تاکنون اقدامات بسیاری در زمینه فعالیت این مراکز صورت گرفته است.

وی در ادامه با تاکید بر رسیدگی به وضعیت بیمارستان شهید بهشتی استان گفت: این بیمارستان برای نگهداری معتادان مطلوب نبوده و باید با اقدامات لازم مراکز درمان بیماران روحی و روانی و بیماران معتاد تفکیک شود.

احمدی با بیان اینکه در صورت تجهیز و رسیدگی بیمارستان شهید بهشتی به یکی از ظرفیت‌های استان تبدیل می‌شود، تصریح کرد: در صورت تجهیز نیازهای بیماران روانی این مرکز برطرف می‌شود.

وی همچنین با تاکید بر رسیدگی و جلوگیری از تعطیلی مرکز درمان معتادان در شهرهای ابهر و خرم‌دره افزود: در صورت نیاز باید تجهیزات این مراکز درمانی تامین شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان در پایان با اشاره به ظرفیت ویژه آموزش و پرورش در زمینه روانپزشکی گفت: متاسفانه برخی از دانش‌آموزان به علت اعتیاد و مسائل مربوط به آن از ادامه تحصیل باز می‌مانند، که باید اقدامات لازم در زمینه و پیشگیری از ترک تحصیل دانش‌آموزان به عمل آید.

انتهای پیام/73005/ش‌30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول