اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی:

آیت‌الله زنجانی مربی بزرگ برای تشنگان طریق عبودیت بود

آیت الله صافی گلپایگانی با صدور پیامی ارتحال عالم ربانی آیت الله حاج سید عزالدین زنجانی را تسلیت گفت.

آیت‌الله زنجانی مربی بزرگ برای تشنگان طریق عبودیت بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در پیام تسلیت آیت الله صافی گلپایگانی آمده است: رحلت عالم ربانی و فقیه صمدانی حضرت آیت الله آقای حاج سید عزالدین حسینی زنجانی رضوان الله تعالی علیه موجب تأثر و تأسف شدید شد.

در ادامه این پیام تصریح شده است: آن فقیه بزرگوار، از استوانه‌های بزرگ علمی بودند که سالیان متمادی عمر پربرکت خود را در ترویج و نشر شریعت غرّاء و تربیت فضلا وعلما و طلاب گذراند و با اخلاق کریمه‌ و فضایل و مکارم اسلامی، مربی بزرگ برای تشنگان طریق عبودیت و معنویت و استاد جلیل القدر برای حوزه‌های علمیه بود.

در این پیام اضافه شده است: حقیر از زمانی که آن فقید سعید در درس مرحوم آیت الله العظمی آقای حجت استاد بزرگوارمان شرکت می‌کرد، با ایشان آشنا بوده و اخلاص و ارادت به آن مرحوم داشتم. ایشان دارای ذهنی نقاد و استعدادی فراوان وعلاقه‌ای سرشار در کسب معارف نورانی اهل بیت و فقه آل محمد علیهم السلام بود و بحمدالله به مقامات والای علم و عمل و فقاهت رسید.

در بخش دیگری از این پیام با بیان اینکه فقدان این فقید عالی مقام برای حوزه‌های علمیه، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر است آمده است: این مصیبت را به آستان مقدس حضرت بقیة الله الاعظم ارواح العالمین له الفداء و به حوزه‌های علمیه به خصوص به حوزه‌ مقدسه مشهد و حضرات آیات عظام و علمای اعلام، مومنین و بیت معظم آن مرحوم به ویژه آیت‌الله زادگان مکرم تسلیت گفته و غفران الهی و ترفیع درجات برای آن فقید سعید و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان محترم از خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/2258/ش‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول