اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل راه‌آهن شمال غرب خبر داد

راه‌اندازی قطار ویژه زنجان - مشهد برای شرکت‌کنندگان در تشییع پیکر آیت‌الله زنجانی

مدیر‌کل راه‌آهن شمال غرب از راه‌اندازی قطار ویژه برای شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله حسینی زنجانی به مقصد مشهد از زنجان خبر داد.

راه‌اندازی قطار ویژه زنجان - مشهد برای شرکت‌کنندگان در تشییع پیکر آیت‌الله زنجانی

محمد‌رضا قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به پیش فروش بلیط قطار ویژه زنجان - مشهد از دیروز اظهار کرد: همه بلیط‌های این قطار دیروز به فروش رفته است.

وی از افزایش سالن‌های قطار ویژه زنجان - مشهد خبر داد و افزود: تاکنون با افزایش حدود 280 صندلی به این قطار موافقت شده است.

مدیرکل راه‌‌آهن شمال غرب کشور با اشاره به وجود تقاضا برای سفر به مشهد مقدس برای روز پنجشنبه تصریح کرد: مرکز با افزایش چند سالن دیگر به منظور پاسخگویی به متقاضیان سفر به مشهد موافقت کرده است که در صورت فراهم شدن امکانات سه سالن از قطارهایی که ظرفیت خالی دارند قطع و به قطار ویژه زنجان - مشهد اضافه می‌شود.

وی نوع قطار ویژه در نظر گرفته شده برای مشهد را درجه دو اعلام کرد و گفت: این قطار ساعت 13 و 10 دقیقه امروز از زنجان به مقصد مشهد حرکت می‌کند.

قربانی زمان رسیدن قطار ویژه زنجان به مشهد را ساعت 6 صبح روز پنجشنبه اعلام کرد و ادامه داد: این قطار در ایستگاه راه‌آهن مشهد متوقف می‌شود.

وی زمان حرکت قطار ویژه راه‌اندازی شده مشهد را به سمت زنجان 40 دقیقه بامداد روز جمعه اعلام کرد و گفت: این قطار مسافران خود را به زنجان باز می‌گرداند.

انتهای پیام/73004/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول