اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار گلستان:

گلستان 95 هزار نیروی متخصص دارد

معاون برنامه‌ریزی استاندار گلستان با بیان اینکه تعداد نیروهای متخصص استان گلستان در هشت سال گذشته افزایش یافته است، گفت: در حال حاضر گلستان بیش از 95 هزار نیروی متخصص دارد.

گلستان 95 هزار نیروی متخصص دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‌اکبر سوخت‌سرایی امروز در همایش معاونان صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان‌ها در گرگان اظهار داشت: در این مدت به دلیل حمایت‌های دولت در افزایش مراکز علمی و تخصصی نیروهای متخصص گلستان نیز افزایش یافت.

وی افزود: گلستان ظرفیت‌های مناسبی برای تربیت نیروهای متخصص دارد که باید از این ظرفیت‌ها به نحو شایسته بهره‌برداری شود.

گلستان 7 هزار نیروی متخصص کشاورزی دارد

معاون برنامه‌ریزی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: گلستان ظرفیت‌های قابل توجهی در بخش کشاورزی، دام، طیور و شیلات دارد.

سوخت‌سرایی با بیان اینکه به نسبت ظرفیت‌های اقتصادی گلستان صنایع استان در حال رشد هستند، ادامه داد: در حال حاضر بیش از 7 هزار نیروی متخصص بخش کشاورزی در استان حضور دارند.

وی، نیروهای متخصص را ذخیره استراتژیک کشور دانست و ابراز داشت: دولت وظیفه ایجاد شرایط مناسب برای بهره‌گیری از تخصص‌های آنها را دارد که در طول هشت سال گذشته دولت در حد توان خود نسبت به فراهم کردن این شرایط اقدام کرد.

موفقیت‌های صنایع کوچک گلستان باید تداوم یابند

معاون برنامه‌ریزی استاندار گلستان با بیان اینکه راهبردها و اولویت‌های سند چشم‌انداز 20 سال کشور و استان مشخص هستند، اذعان داشت: همت مدیران کشوری و استانی در بخش صنایع کوچک موجب موفقیت شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان شد.

سوخت‌سرایی با بیان اینکه شناخت اولویت‌ها و ظرفیت‌ها موجب رشد و ارتقای شاخص‌ها به ویژه در بخش صنعت می‌شود، یادآور شد: موفقیت‌های فعلی استان گلستان در بخش صنایع کوچک باید ادامه یابند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار گلستان عنوان کرد: ارائه خدمات در زمینه امکان‌سنجی، تولید، استمرار تولید، فعال نگه داشتن واحدهای تولیدی و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان نیازمند توجه ویژه مسئولان است.  

سوخت‌سرایی با اشاره به نامگذاری سال 1392 به «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: حماسه سیاسی مقدمه حماسه اقتصادی است و از دستاورد آن می‌توان حماسه اقتصادی خلق کرد.  

لازم به ذکر است؛ در این همایش ایرج موفق معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور، معاونان صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان‌ها، رمضان بهرامی و حمید دامغانی به ترتیب رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان گلستان نیز حضور داشتند. 

انتهای پیام/83003/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول