اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج منطقه ویژه پارس جنوبی تأکید کرد

جذب حداکثری متخصصان جوان کشور در بسیج

فرمانده بسیج منطقه ویژه پارس جنوبی بر لزوم جذب حداکثری متخصصان جوان کشور در بسیج تأکید کرد.

جذب حداکثری متخصصان جوان کشور در بسیج

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، سیدمحمدتقی علوی در نشست بسیجیان پارس جنوبی اظهار داشت: امروز شاهد اقتدار نظام اسلامی در تمام عرصه‌ها هستیم و روزبه‌روز نیز شاهد اقتدار و عزتمندی بیشتری هستیم که بخش زیادی از موفقیت‌های نظام مرهون خدمات بسیج و بسیجیان عزیز است.

فرمانده بسیج منطقه ویژه پارس جنوبی، فرهنگ حاکم بر بسیج را ولایت‌مداری و خدمت صادقانه خواند و افزود: مشارکت بسیج در سازندگی کشور جهاد فی سبیل‌الله است.

علوی با بیان اینکه بسیج نگهبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر تمام تهدیدات داخلی و خارجی است، خاطر نشان کرد: هدف ما در بسیج منطقه جذب حداکثری برای حفظ دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است و تشکیل حلقه‌های شجره طیبه صالحین نیز بر همین اصل استوار است.

وی، پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در پایتخت انرژی کشور را با تکیه بر توان جوانان این مرز و بوم بسیار مهم برشمرد و گفت: بسیج سرچشمه تمام رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌هاست و باید با تفکر بسیجی و جهادی عمل کردن از این دستاوردهای ارزشمند محافظت کرد.

این مسئول با بیان اینکه جوانان باید به حدی از معرفت دینی برسند تا اخلاقیات را در تمامی شئونات زندگی سرلوحه کار خویش قرار دهند، ابراز داشت: تشکیل حلقه صالحین تأثیر بسزایی در نهادینه شدن بسیاری از مسائل اعتقادی در بین جوانان و کارکنان این منطقه داشته و امیدواریم با شناسایی افراد توانمند و سازماندهی آنها در کارگروه‌های تخصصی به اهداف اصلی خود برسیم.

علوی تصریح کرد: باید در تمامی عرصه‌ها روحیه بسیجی به طور کامل نهادینه شود و در صورت تحقق این امر هیچ تهدیدی متوجه کشور نخواهد بود.

وی با بیان اینکه بسیج مدرسه عشق است، بیان داشت: فرهنگ بسیجی به معنای ایمان به خدا، ولایت‌مداری، جهادی اندیشیدن و حضور حماسی در تمامی صحنه‌ها برای سربلندی یک کشور و ملت است.

علوی با اشاره به حضور همه جانبه بسیج در سازندگی و آبادانی شهرها و روستاها گفت: اگر از ظرفیت‌های بسیج استفاده شود، هیچ مشکل لاینحلی در کشور باقی نمی‌ماند و این موضوع در صنعت نیز صادق است و  انتظار داریم با جذب حداکثری متخصصان جوان کشور در بسیج بتوانیم خدمت‌گزار صادقی برای مردم باشیم.

وی افزود: کارگران یکی از پاکترین و فداکارترین اقشار جامعه هستند که در راه اهداف عالی ملت و نظام با تقدیم 14 هزار شهید وفاداری خود را ثابت کردند و همواره باید قدر کارگران شریف را در صنعت نفت بدانیم.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول