اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر خبر داد

طراحی سامانه مجازی اینترنتی برای ثبت‌نام شرکت در مراسم اعتکاف

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: سامانه مجازی اینترنتی سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر برای ثبت‌نام شرکت در مراسم اعتکاف طراحی شد.

طراحی سامانه مجازی اینترنتی برای ثبت‌نام شرکت در مراسم اعتکاف

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سیدنورالله موسوی نیا ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی برگزاری مراسم اعتکاف در بوشهر با بیان اینکه امسال این مراسم ، با شکوه خاصی برگزار می‌شود، افزود: مجهز شدن مساجد به رایانه و پرتال برای پیشبرد امور و اجرای برنامه‌های گوناگون امری ضروری است، چراکه اکنون سامانه مجازی ثبت‌نام اعتکاف طراحی شده که به‌دلیل نبود پرتال مساجد امکان استفاده از این سامانه وجود ندارد.

وی استفاده از مبلغین متخصص و استادان اخلاق و مداحان تاثیرگذار در مساجد در ایام البیض را یک ضرورت دانست و بیان کرد: سال گذشته در مراسم اعتکاف ایستگاه اصلاح نماز در مساجد راه‌اندازی شد که اثرات قابل توجهی در بین جوانان و نوجوانان داشت که لازم است امسال این ایستگاه در مساجد برپا شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر بر بهره جستن از قاریان برجسته در ایام اعتکاف تاکید کرد و گفت: تفسیر موضوعی قرآن کریم و ترغیب معتکفان به تدبر در قرآن کریم و حضور نخبگان و چهره‌های تاثیرگذار در آیین معنوی اعتکاف مهم‌ترین برنامه ایام البیض خواهد بود.

موسوی‌نیا از توزیع و تنوع در بسته‌های فرهنگی معتکفان خبر داد و افزود: به منظور آشنایی معتکفان جوان از حماسه ایثار و شهادت و افزایش بار معنوی معتکفان امسال بنا است از موضوع دفاع مقدس در آیین معنوی اعتکاف استفاده شود.

وی بیان کرد: پارسال در 22 مسجد شهرستان بوشهر 2700 نفر در مراسم معنوی اعتکاف شرکت کردند که پیش بینی می‌شود امسال افزایش یابد.

انتهای پیام/66006/ب20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول