اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد خبر داد

شرکت یک هزار نفر در مراسم اعتکاف در اسدآباد

مدیر اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از یک هزار نفر از اقشار مختلف مردم اسدآباد در مراسم اعتکاف شرکت کنند.

شرکت یک هزار نفر در مراسم اعتکاف در اسدآباد

حجت‌الاسلام موسی محبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد از آغاز ثبت‌نام اقشار مختلف مردم در سطح شهرستان اسدآباد برای شرکت در مراسم اعتکاف خبر داد و اظهار داشت: ثبت‌نام از اقشار مختلف از 18 اردیبهشت آغاز شده تا دوم خردادماه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 800 نفر در سطح شهرستان معتکف شدند، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از یک هزار نفر از اقشار مختلف مردم اسدآباد در مراسم اعتکاف شرکت کنند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد با بیان اینکه مساجد علی‌بن ابی‌طالب، جامع و امام رضا(ع) در محله خاکریز به عنوان محل مراسم اعتکاف درنظر گرفته شده است، افزود: این مراسم در دو روستای موسی‌آباد و چنارعلیا و همچنین شهر آجین نیز برگزار می‌شود.

محبی با تأکید بر تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی برای برپایی مراسم اعتکاف، افزود: این مراسم بودجه دولتی ندارد و به صورت مردمی و خودجوش برگزار می‌شود که می‌طلبد مسئولان نیز در زمینه تأمین هزینه این امر مهم مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/89008/ذ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول