اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ثبت نام اعتکاف شوش خبر داد

برگزاری آیین اعتکاف در 14 مسجد شوش

کارشناس امور فرهنگی و قرآن اداره تبلیغات اسلامی شوش از برپایی مراسم روح‌بخش اعتکاف در 14 مسجد شوش خبر داد.

برگزاری آیین اعتکاف در 14 مسجد شوش

مصطفی فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار کرد: ثبت نام آیین معنوی و ملکوتی اعتکاف در این شهرستان آغاز شده است و همگی باید برای ثبت نام به سامانه در نظر گرفته شده مراجعه کنند.

وی درباره نحوه ثبت نام برای حضور در مراسم اعتکاف خاطر نشان کرد: ثبت نام در این آیین پربرکت به صورت اینترنتی است و افرادی که مشتاق هستند از برکات معنوی اعتکاف بهره گیرند می‌توانند به آدرس الکترونیکی www.masjed-khz.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

فتاحی در مورد زمان ثبت نام اعتکاف در شوش تصریح کرد: ثبت نام در این شهرستان آغاز شده است و تا 30 اردیبهشت ادامه دارد.

وی بیان کرد: مشتاقان می‌توانند تا این تاریخ برای شرکت در این مراسم ثبت نام کنند.

کارشناس امور فرهنگی و قرآن اداره تبلیغات اسلامی شوش بیان کرد: به دلیل استقبال زیاد مردم، تعداد مساجد در نظر گرفته شده برای برپایی اعتکاف امسال در این شهرستان افزایش می‌یابد.

*افزایش تعداد مساجد

فتاحی خاطر نشان کرد: امسال آیین معنوی و پر برکت اعتکاف در 14 مسجد در نقاط مختلف این شهرستان برگزار می‌شود و در صورتی که استقبال بیش از ظرفیت این مساجد باشد آمادگی افزایش تعداد مساجد اعتکاف را داریم.

وی با اشاره به بررسی‌های انجام شده در آمارهای ثبت‌نام کنندگان افزود: امسال تعداد متقاضیان برای حضور در این آیین باشکوه بیشتر از سال گذشته بوده است، البته آمار ثبت‌نام‌ها در روزهای پایانی افزایش می‌یابد.

کارشناس امور فرهنگی و قرآن اداره تبلیغات اسلامی شوش گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از هزار نفر برای استفاده از برکات این آیین معنوی در این مراسم حضور به هم رسانند.

وی در مورد شرکت کنندگان در این مراسم اظهار کرد: حضور پرشور خواهران و برادران در آیین اعتکاف در سال گذشته برابر بوده و امسال حضور برادران پررنگ‌تر است.

فتاحی با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای ایام‌البیض بیان کرد: برنامه‌های فرهنگی این مراسم بر عهده اداره تبلیغات اسلامی و برنامه‌های اجرایی و فرهنگی آن بر عهده مساجدی است که اعتکاف در آنها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/72006/و30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول