اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر:

حماسه 24 خرداد اقتدار و صلابت نظام اسلامی را نشان خواهد داد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداربوشهر گفت: مردم با فرهنگ و انقلابی ایران اسلامی بار دیگر با حضور حماسی خود در انتخابات 24 خرداد اقتدار و صلابت ایران اسلامی را نشان می‌دهند.

حماسه 24 خرداد اقتدار و صلابت نظام اسلامی را نشان خواهد داد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد حسین زارع پیش از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اصحاب رسانه، پایگاه‌های تحلیلی خبری و مطبوعات با اشاره به اینکه وظیفه خبرنگاران در عرصه انتخابات سنگین و مهم است، افزود: با روندی که در پیش است مردم با بصیرت جامعه از هم اکنون با افزایش آگاهی خود در مورد انتخاب اصلح حماسه به یاد ماندنی خلق خواهند کرد که خبرنگاران رسالت سنگینی در این عرصه سرنوشت‌ساز دارند.

وی خبرنگاران را در عرصه انتخابات افسران و فرماندهان جنگ نرم دانست و گفت: با توجه به اینکه دشمنان از هم اکنون برنامه و طرح‌های خود را برای جنگ تمام عیار در عرصه انتخابات 24 خرداد تدوین کرده‌اند، خبرنگاران در این عرصه به عنوان افسران و فرماندهان جنگ نرم قلمداد می‌شوند.

زارع اضافه کرد: در این جنگ دشمنان سناریو و برنامه خاص و مشخصی دارند و لازم است خبرنگاران برای دفاع همه جانبه خود را آماده کنند.

معاون استاندار بوشهر نقش خبرنگاران در ایجاد امید و نشاط در جامعه را مهم دانست و افزود: خبرنگاران نقش بسیار سازنده و تاثیرگذار در جامعه دارند که می‌تواند جامعه را به امید و نشاط تبدیل کند.

وی با تاکید بر این نکته که خبرنگاران باید از التهاب در جامعه پرهیز کنند، تصریح کرد: جامعه‌ای که دارای فضای التهاب باشد در آن جامعه نمی‌توان آرامش داشت که در این عرصه خبرنگاران و اصحاب رسانه و مطبوعات وظیفه مهم و سنگینی دارند.

زارع بیان کرد: رسانه‌های غربی با هماهنگی یکدیگر سناریوی تدوین شده خود را عمل می‌کنند که در این عرصه آنان اخبار واقعی را پوشش نمی‌دهند و سعی در بزرگنمایی خبری بی ارزش دارند.

معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه خبرنگاران ایران اسلامی به اصول اعتقادی و دینی پایبند هستند، افزود: خبرنگاران باید حد و حدود خبرها را در نظر بگیرند و اگر به اصول اعتقادی و دینی پایبند باشند، بدون شک دشمنان به اهداف خود دست نمی‌یابند.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول