اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با راهیابی به المپیاد کشوری نخبگان صورت گرفت

حضور نوجوان خارگی در المپیاد جهانی ریاضی واترلو کانادا

دانش‌آموز سال دوم دبیرستان شهید شریعتی خارگ برای حضور در المپیاد جهانی ریاضی واترلو در کانادا دعوت شد.

حضور نوجوان خارگی در المپیاد جهانی ریاضی واترلو کانادا

رضا تاجدینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: در سومین دوره المپیاد جهانی ریاضی واترلو 14 کشور مطرح دنیا حضور خواهند داشت.

وی بیان کرد: سه سال است که به‌ عنوان نفر برگزیده استانی در مسابقات کشوری حضور دارم و هفته گذشته نیز در مسابقات کشوری در تهران شرکت داشتم که نفرات برگزیده این مسابقات در مهر ماه مشخص می‌شوند.

تاجدینی با قدردانی از تلاش‌های پدر و مادر، فرید موسوی دبیر ریاضی و بخشدار خارگ تصریح کرد: در واقع زیاد تمرین داشتم و تلاش زیادی کردم، اما همه چیز دست خداست و نمی‌شود چیزی را پیش‌بینی کرد.

این نوجوان نخبه خارگی با بیان اینکه علاقمند به تحصیل در رشته نفت است، بیان کرد: روزانه بیش از 3 ساعت درس نمی‌خوانم، اما تلاشم این است که همین مدت زمانی که می خوانم با تمرکز باشد.

تاجدینی بیان داشت: ما دانش‌آموزان با استعداد و درس خوان زیادی داریم و البته معلم‌های بسیار عالی و با تجربه‌ای هم مشغول فعالیت هستند که تنها نیاز به کمی پشتکار و تلاش دارند تا بتوانند رتبه‌های برتر علمی کشور رو به دست بیاورند.

تاجدینی در مورد برنامه‌هایش برای موفقیت در المپیادهای کشوری اضافه کرد: خوب مستمر درس خواندن و بعد پشتکار داشتن و اعتماد به نفس و خودباوری را در راس کارهای خود قرار خواهم داد، معتقدم هیچ کاری محال نیست اینکه دیگر می‌شود با کمی مشقت، تمرین و حمایت به بالاتر از این‌ها هم رسید.

نخبه خارگی در مورد سطح مسابقات المپیاد کشوری گفت: به هر حال این مسابقات نسبت به المپیادهای گذشته در سطح بسیار بالاتری برگزار شد و قطعاً سطح المپیادهای بین‌المللی از این هم بالاتر خواهد بود، اما شاید این المپیاد کشوری بتواند تقریباً برابری کند با المپیادهای بین المللی، چرا که دانش‌آموزان شرکت کننده در این مسابقات همه از نخبگان و افراد برگزیده کشور هستند.

انتهای پیام/66006/ب20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول