اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون تنیس:

توسعه تنیس زیر 10 سال در مدارس/ مازندران در لیگ برتر تنیس مردان و زنان کشور شرکت کند

رئیس فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر توسعه تنیس در رده سنی زیر 10 سال در مدارس مازندران گفت: حتما دو تیم تنیس بانوان و آقایان از این استان در لیگ برتر آینده شرکت داشته باشد.

توسعه تنیس زیر 10 سال در مدارس/ مازندران در لیگ برتر تنیس مردان و زنان کشور شرکت کند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، مجید شایسته امروز در آئین اختتامیه نخستین دوره رقابت‌های تنیس آزاد و جایزه بزرگ بانوان کشور به میزبانی مازندران در مجموعه ورزشی امیر این شهرستان بیان داشت: رشته ورزشی تنیس یکی از رشته‌های مفرح و پرطرفداری است که توانسته به خوبی در بین مردم و خانواده‌ها جای خوبی باز کند.

وی افزود: خوشبختانه این رشته ورزشی در بین زنان و بانوان ورزشکار نیز از جایگاه مناسبی برخوردار است و توانستیم با حضور برترین‌ها و رنکینگ‌داران بانوی کشورمان در مسابقات بین‌المللی و آسیایی نیز حضور خوبی داشته باشیم.

شایسته با اعلام اینکه نخستین دوره رقابت‌های تنیس آزاد و جایزه بزرگ بانوان کشور این بار در ابتدای سال جدید توانست در استان مازندران با کیفیت و کمیت بالایی به کار خود پایان دهد، یادآور شد: این رقابت‌ها به مدت یک هفته با پای کار آمدن بخش خصوصی در شهرستان آمل برگزار شده که با شور، هیجان و استقبال خاصی دنبال شد.

رئیس فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: مازندران در سطح ورزش تنیس در کشور جایگاه مطلوبی دارد و با استفاده از توان بخش خصوصی در تهیه زیرساخت‌ها و مهیا شدن امکانات لازم هم‌اکنون شاهد برگزاری دو دوره از رقابت‌های برتر کشور در شهرهای آمل و بابل هستیم.

شایسته با اعلام اینکه انتظار بیشتری از ورزش تنیس در مازندران می‌رود و باید این استان سرآمد دیگر استان‌ها باشد، تصریح کرد: باید مسئولان استانی توسعه ورزش تنیس در بین افراد زیر 10 سال در مدارس را دنبال کنند.

وی در پایان از مسئولان مازندران خواست تا برای لیگ برتر آینده تنیس مردان و زنان کشور حتما دو تیم از این استان در بین دیگر تنیسورها حضور داشته باشند و به رقابت بپردازند.

انتهای پیام/86012/ت30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول