اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات دسته‌بندی تنیس ‌روی میز همدان

مهدی نوروزی در رتبه نخست ایستاد / آینده درخشان تنیس روی میز

رییس هیئت تنیس روی میز همدان گفت: در مسابقات دسته‌بندی تنیس روی میز مهدی نوروزی موفق شد در رتبه نخست رقابت‌ها قرار بگیرد.

مهدی نوروزی در رتبه نخست ایستاد / آینده درخشان تنیس روی میز

محسن افروخته در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان با بیان اینکه برگزاری مسابقات دسته‌بندی تنیس ‌روی میز باعث پیشرفت خواهد شد اظهار داشت: مسابقات دسته‌بندی تنیس روی میز آقایان در سالن هیئت با 32 تنیس‌باز برگزار شد.

وی افزود: این تنیس‌بازان در هشت گروه چهارنفری با یکدیگر به رقابت پرداختند که در دور اول دو نفر از هر گروه به دور بعدی صعود کردند و سپس در جدول 16 نفره، دو حذفی در دور دوم با یکدیگر به رقابت پرداختند و سرانجام پس از 31 بازی نفرات برتر مشخص شد.

رییس هیئت تنیس روی میز همدان با اشاره به نفرات برتر بیان کرد: مهدی نوروزی، محمدرضا عتاب، حبیب قاسمی، بابک اصغریان و حامد موسیوند به ترتیب در مقام‌های اول تا پنجم قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: رسول اکبری، فرزاد جباری، محمد حمیدی، حمید فراهانی، قربان ملاحسینی، میلاد یعقوبی و سجاد یعقوبی نیز به دسته یک تنیس روی میز راه یافتند.

افروخته با بیان اینکه ایجاد مدارس تنیس روی میز از اهمیت بالایی برخوردار است به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: تنیس روی میز استان همدان با حمایت بخش خصوصی گام‌ها مثبتی را در راستای پیشرفت برمی‌دارد و شرکت در لیگ برتر تنیس روی میز در سال گذشته با حمایت شرکت سیاحتی علیصدر همدان کمک بزرگی به شناخته شدن این ورزش در همدان کرد.

وی تأکید کرد: همدان با داشتن قهرمانانی چون علیرضا ملارجبی، پیمان نوروزی و علیرضا رهبر و مربیان دلسوز فنی و با تجربه همچون نادر شاملو، سیروس خوش‌روش، مسعود ابراهیمی آینده درخشانی در این ورزش خواهد داشت.

افروخته با اشاره به وضعیت بانوان تنیس‌باز همدانی گفت: در بخش بانوان نیز الناز دبیری، راضیه احمدی، مرضیه احمدی، شیوا بیات، در بخش مربی‌گری معصومه یعقوبی، زهره ابوطالبیان و در بخش جانبازان و معلولین پیوند اعضا بهاره‌بیگی از ورزشکاران خوش‌آتیه کشور هستند.

وی با بیان سال 92 سال شکوفایی ورزش تنیس روی میز در همدان است ادامه داد: با تمام قدرت از تمام ظرفیت‌های ورزشی همدان برای رشد این رشته استفاده خواهم کرد تا این موفقیت‌ها همچنان ادامه پیدا کرده و به موفقیت‌های جدیدی دست پیدا کنیم.

گفتنی است؛ مسابقات دسته‌بندی تنیس روی میز آقایان به سرپرستی محمد سلیمانی راد و سرداوری محمدرضا صنعتی برگزار شد.

انتهای پیام/89018/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول