اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مربی کردستانی

اردوی تیم‌های ملی تنیس روی میز سنندج تا 25 اردیبهشت ادامه دارد

روز دوم از دومین مرحله اردوی آمادگی تیم‌های ملی تنیس روی میز پیوند اعضا بانوان و آقایان در رده سنی بزرگسالان از امروز و با حضور مربی کردستانی این رشته در سنندج پیگیری می‌شود.

اردوی تیم‌های ملی تنیس روی میز سنندج تا 25 اردیبهشت ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، در این اردو قرار است جمیل لطف‌الله نسبی مربی کردستانی تنیس روی میز، تمرینات این تیم‌ها را زیر نظر داشته باشد.

دومین مرحله اردوی آمادگی این تیم به منظور حضور در نوزدهمین دوره رقابت‌های جهانی پیوند اعضا که سال‌جاری میلادی و به میزبانی کشور آفریقای جنوبی برگزار می‌شود، تشکیل شده است.

این اردوی تدارکاتی که از 17 اردیبهشت‌ماه به طور همزمان در خانه تنیس بهاران برای آقایان و در سالن استقلال برای بانوان برپا شده است و شامل هفت پینگ پنگ باز بوده که در میان آن‌ها یک ورزشکار کردستانی نیز حضور دارد.

کیوان تیشه‌گران پینگ پنگ باز کردستانی به همراه صدیقه صفری و مهری اسکندری از استان مرکزی، بابک فتاحی از کرمانشاه و بهاره بیگی، نرگس حمیدی و سمیه کریمی از همدان نفرات حاضر در اردو را تشکیل می‌دهند.

گفتنی است، این مرحله اردوی تیم ملی تنیس روی میز پیوند اعضا به میزبانی سازمان بهزیستی سنندج برگزار شد و تا 25 اردیبهشت‌ماه جاری به طول خواهد انجامید.

انتهای پیام/79012/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول