اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از فردا

ثبت‌نام آیین معنوی اعتکاف در زاهدان آغاز می‌شود

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات سیستان و بلوچستان گفت: از فردا ثبت‌نام و نام‌نویسی در آیین معنوی اعتکاف در زاهدان آغاز می‌شود.

ثبت‌نام آیین معنوی اعتکاف در زاهدان آغاز می‌شود

محسن ارباب افضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن ماه رجب، ثبت‌‌نام از متقاضیان از اول رجب آغاز خواهد شد و علاقمندان برای شرکت در این آیین معنوی می‌توانند تا پایان اردیبهشت ماه اقدام کنند.

این مسئول افزود: سوم تا پنجم خرداد ماه سال‌جاری برگزار آیین اعتکاف برای برادران در مسجد جامع و مسجد المهدی زاهدان واقع در بلوار معلم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روزه، نماز و حضور معتکف در مسجد و دیگر اعمالی که در این مدت انجام می‌دهد سبب تقرب است، عنوان کرد: مکان اعتکاف خواهران، مسجد امام رضا(ع)، مسجد الزهرا واقع در خیابان آزادگان، مسجد حضرت زینب (س) و مسجد کوثر واقع در خیابان زیباشهر زاهدان است.

ارباب افضلی ادامه داد: مراسم معنوی اعتکاف همچون سال‌های گذشته با حضور برادران و خواهران واجدالشرایط بالای 15 سال برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات سیستان و بلوچستان ماه رجب را ماه سلوک و تقرب به خدا و زدودن زنگار‌های شیطانی از آیینه دل‌ها عنوان کرد.

انتهای پیام/75004/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول