اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت خبر داد

احداث زیرگذر «حجر‌بن عدی» در شهر جیرفت

فرماندار جیرفت گفت: پروژه‌ زیرگذر خیابان شهید رجایی جیرفت به عنوان نخستین پروژه‌ در سطح کشور به نام «حجر بن‌عدی» احداث می‌شود.

احداث زیرگذر «حجر‌بن عدی» در شهر جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم غنچه‌پور در حاشیه کلنگ‌زنی چهار پروژه عمرانی در این شهرستان اظهار داشت: شهرداری جیرفت با همکاری شورای اسلامی شهر کارهای زیربنایی ارزشمندی در این شهر انجام داده‌اند که برای نسل‌های آینده نیز ماندگار است.

غنچه‌پور کارنامه شهرداری جیرفت را درخشان توصیف و خاطر نشان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر در فضای کاملا صمیمی، همراه با اتفاق نظر و وحدت کامل با خدمت بی‌منت تاکنون نهایت استفاده را از فرصت‌های پیش آمده داشته است.

وی با بیان اینکه زیرگذر «حجر بن‌عدی» پروژه‌ای مهندسی‌ساز است که در راستای رفع ترافیک خیابان شهید رجایی احداث می‌شود، افزود: این نخستین پروژه‌ای است که در سطح کشور به نام حجر بن‌عدی احداث شده است.

غنچه‌پور با اشاره به اینکه تمام شهرستان‌های استان کرمان از پارک بانوان برخوردار هستند، اما با وجود همه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود این شهرستان هنوز چنین فضایی احداث نشده است، عنوان کرد: با توجه به اینکه شهرستان جیرفت به عنوان پیشانی جنوب کرمان است، باید تلاش کرد تا خدماتی در خور شأن مردم این منطقه ارائه شود.

وی ابراز داشت: با توجه به اینکه شهرستان جیرفت به عنوان یک کلان‌شهر محسوب می‌شود که دارای 150 هزار نفر جمعیت است، باید کارها و پروژه‌هایی متناسب با یک کلان‌شهر در آن انجام گیرد.

انتهای پیام/80001/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول