اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تظاهراتی اعتراض آمیز

گچسارانی‌ها هتاکی به ساحت مقدس حجر بن عدی را محکوم کردند

مردم همیشه در صحنه و متدین گچساران در اعتراض به هتک حرمت به ساحت مقدس حجر بن عدی، صحابی بزرگوار پیامبر اسلام(ص) با برپایی راهپیمایی اعتراض‌آمیز، ندای «لبیک یا رسول‌الله» خود را به گوش جهانیان رساندند.

گچسارانی‌ها هتاکی به ساحت مقدس حجر بن عدی را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، مردم شهیدپرور، انقلابی و همیشه در صحنه گچساران بعد از ظهر امروز در اعتراض به هتک حرمت به ساحت مقدس حجر بن عدی، صحابی بزرگوار پیامبر اسلام (ص) راهپیمایی برگزار کرده و فریاد اعتراض خود از این هتک حرمت‌های بی‌شرمانه را به گوش جهانیان رساندند.

مردم ولایت‌مدار گچساران در اعتراض به اهانت و هتک حرمت به ساحت مقدس مضجع منور حجر بن عدی، صحابی بزرگوار پیامبر اسلام (ص) و امیرالمؤمنین علی‌ابن‌ابیطالب(ع) و آتش کشیدن آرامگاه جعفر بن طیار راهپیمایی برگزار کردند.

این راهپیمایی و تظاهرات گسترده پس از اقامه نماز جمعه و از محل مسجد صاحب الزمان (عج) گچساران به سمت میدان امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شده است.

در این راهپیمایی گروه‌های مختلف مردمی، مسئولان، طلاب، دانشجویان، دانش‌آموزان، اصناف، بسیج و قشرهای مختلف مردم حضور دارند.

نمازگزاران گچسارانی با سر دادن شعارهای انقلابی و ضد استکباری حرکت شنیع مستکبران و ایادی مزدور صفت آن‌ها در منطقه به ویژه وهابیت و سلفی‌ها را محکوم کردند.

امام جمعه موقت گچساران در حاشیه برگزاری این راهپیمایی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: این جنایات ددمنشانه سلفی‌های تروریست مورد حمایت استکبار جهانی و اقدامات شنیع تکفیری در اهانت به مقدسات را محکوم می کنیم.

حجت‌الاسلام پرویز خواجه‌زاده بیان داشت: امت ولایت‌مدار ایران اسلامی اهانت بی‌شرمانه به بزرگان و علما و مقدسات دینی و هم‌سویی حملات رژیم جعلی صهیونیستی را برشی از یک توطئه پیچیده و بازی خطرناک صهیونیسم بین‌الملل و اوراقی از سناریوی شیطانی و از پیش نوشته شده با قلم عوامل استکبار جهانی برای کاستن از قدرت امواج سهمگین جبهه بزرگ مقاومت و بیداری اسلامی می‌داند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران نیز در گفت‌و‌گو با فارس ابراز داشت: شکست‌های پی ‌در‌ پی جبهه کفر و وحشت و انفعال از رشد اسلام‌گرایی سبب شده تا بار دیگر دستان ناپاک و غرق در خون استکبار جهانی از آستین مزدوران و عوامل صهیونیستی یعنی سفاکان سفیانی و دجالان زمانه و بازماندگان متحجر خوارج و نهروانیان درآید.

یدالله مرادی تصریح کرد: این هتاکان بار دیگر حجر بن عدی‌ها را به جرم حقانیت و حریت به شهادت رساندند و با تکیه بر زور و حمایت جبهه غربی، عبری و عربی به جنگ ناجوانمردانه علیه مسلمانان و توهین و جسارت و هتک حرمت به بزرگان دین و اندیشه پرداختند.

وی معتقد است این هتک حرمت‌ها گویای ترس، استیصال و درماندگی دشمنان عنود در مواجه با جبهه بزرگ بیداری اسلامی است.

صدیقه پیرانی یکی از بانوان حاضر در این راهپیمایی نیز در گفت‌وگو با فارس ابراز داشت: آمده‌ایم در این راهپیمایی تا ضمن محکوم کردن جنایات متعدد دنیای استکبار، به دنیا اعلام کنیم که نتیجه چنین حرکت‌های بی‌شرمانه جز بدنامی و رسوایی چیز دیگری نیست.

وی یادآور شد: ما بانوان گچسارانی این طرح صهیونیستی - آمریکایی را محکوم کرده و به دنیا اعلام می‌کنیم که نتیجه طرح‌های توطئه‌آمیز و مزدورانه مثلث شوم استکبار جهانی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی چیزی جز رسوایی همیشگی نیست.

اسماعیل نورمحمدی جوان گچسارانی که خود را دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان معرفی می‌کند، ضمن محکوم کردن این هتاکی‌ها در گفت‌وگو با فارس عنوان داشت: ملت‌های مسلمان اعم از شیعه و سنی باید مراقب تفرقه‌افکنی دشمن باشند و با وحدت و اتحاد واقعی نقشه‌های شوم آن‌ها را مانند همیشه خنثی کنند.

وی افزود: همه مسلمانان جهان و ملت‌های جهان با ادیان‌های مختلف هتک حرمت به مقدسات را محکوم می‌کنند.

به گزارش فارس، مردم مؤمن و انقلابی گچساران بار دیگر با حضور پرصلابت در این راهپیمایی اعتراض‌آمیز، خشم و انزجار شدید خود از عوامل و مسببان هتک حرمت‌ها و اهانت‌های جسورانه عوامل صهیونیسم و جریان تکفیری خبیث در تخریب اماکن مقدس و حرم‌های شریف و جسارت به پیکر بزرگان دین و اندیشه و همچنین حملات وحشیانه صهیونیسم‌های سفاک به جبهه مقاومت اسلامی در خاک سوریه را اعلام کردند.

مردم همیشه در صحنه گچساران با شعارهای «وهابی بی ریشه با تخریب اماکن دردت دوا نمیشه»، «سلفی بی‌فرهنگ مرگت باد ننگت باد»، «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد»، «ام‌‌الفساد قرن ما آمریکاست منشا هر جنایت و توطئه آمریکاست»، «این نبش قبر عقده دیرینه شماست اینها گواه جنگ علیه خود خداست» و «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» مسیر راهپیمایی را پیمودند.

--------------------------------

گزارش از معصومه بوستانی

--------------------------------

انتهای پیام/82001/غ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول