اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون تلفیق:

بررسی لایحه بودجه طبق روال انجام شده است

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در مورد اعتراض دولت به تغییرات گسترده در لایحه بودجه گفت: بررسی این لایحه طبق روال در کمیسیون تلفیق انجام شده است.

بررسی لایحه بودجه طبق روال انجام شده است

عباسعلی منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان با اشاره به اعلام نظر صریح شورای نگهبان در این خصوص اظهار داشت: طبق روال بودجه تحویل مجلس شده و مجلس نیز در قالب تیم کارشناسی کمیسیون تلفیق به بررسی بند به بند موضوعات پرداخته و سپس به صحن فرستاده می‌شود.

وی تغییر، تعدیل یا حذف بندهایی از لایحه را امری متداول در هر دوره عنوان و خاطرنشان کرد: بر این اساس بخشی از بندهای مورد نظر تأیید، برخی از بندها تعدیل و بعضی از آنها با حذف مواجه می‌شود.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه کمیسیون تلفیق یک کمیسیون مشورتی برای صحن قلمداد می‌شود، ابراز داشت: در نظر گرفتن کمیسیون تلفیق به منظور کم کردن حجم و تراکم کاری مجلس و استفاده بهینه از فرصت موجود برای سایر مسئولیت‌های تقنینی مجلس است.

منصوری متذکر شد: طبق قانون نمایندگان می‌‌توانند پس از دریافت پیشنهادهای کمیسیون تلفیق نسبت به اصلاح تصمیمات گرفته شده در این کمیسیون اقدام کنند.

انتهای پیام/ 63009/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول