اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هنری و سینمایی ارشاد خراسان‌رضوی:

احداث تئاتر شهر مشهد به معنای توزیع بودجه عادلانه تئاتر کشور است

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد خراسان‌رضوی گفت: احداث تئاتر شهر مشهد به معنای توزیع بودجه عادلانه تئاتر کشور بود.

احداث تئاتر شهر مشهد به معنای توزیع بودجه عادلانه تئاتر کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدحمید طباطبایی شامگاه شنبه در جشن اردیبهشت تئاتر خراسان در مجتمع فرهنگی هنری امام رضا(ع) مشهد که با حضور مشاور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان تئاتر استان برگزار شد، اظهار داشت: توجه به تولیدات استانی، اجرایی‌شدن طرح استقرار گروه‌های نمایشی در مشهد، ساخت تئاتر شهر مشهد با هدف توزیع بودجه عادلانه تئاتر و اجرای مستمر هنرهای نمایشی از جمله بزرگترین اقدامات و آرزوهای هنرمندان تئاتر مشهد و استان بود که به آنها دست پیدا کردیم.

طباطبایی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «تئاتر منبر است و حتی فراتر از منبر»، گفت: بر این اساس باید به تولیدات بیشتر تئاتر استان توجه کنیم.

حاشیه‌‌نگاری اردیبهشت تئاتر خراسان

از حاشیه‌های این مراسم می‌توان به تأخیر 45 دقیقه‌ای آغاز مراسم، حضور نداشتن شاه‌آبادی، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و قرائت پیام وی توسط معاون هنری و سینمایی ارشاد خراسان‌رضوی، حضور کمرنگ پیشکسوتان و هنرمندان مطرح تئاتر استان در اعتراض به انتصاب سرپرست جدید انجمن‌ هنرهای نمایشی استان و اجرای مراسم تعزیه‌خوانی گروه تعزیه‌خوانان بنی‌هاشم و تجلیل از خانواده مرحوم حبیب‌الله راستگو؛ تعزیه‌خوانی که در روز عاشورا و به هنگام اجرای تعزیه‌دار فانی را وداع گفت؛ اشاره کرد.

انتهای پیام/70005/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول