اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زرند خبر داد

تمدید و بخشودگی جرائم وام‌های کشاورزی در زرند

فرماندار زرند گفت: کشاورزان این شهرستان با مراجعه به بانک کشاورزی از مزایای بخشودگی جرائم و کارمزد تقسیط پنج ساله وام‌های خود بهره‌مند شوند.

تمدید و بخشودگی جرائم وام‌های کشاورزی در زرند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، رضا کرمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای کشاورزی این شهرستان از تمدید وام‌های کشاورزان خسارت دیده خبر داد و اظهار داشت: کشاورزان با مراجعه به بانک کشاورزی می‌توانند از مزایای بخشودگی جرائم و کارمزد تقسیط پنج ساله بهره‌مند شوند.

وی افزود: در اجرای مصوبه هیئت دولت کشاورزان و باغدارانی که در سال‌های گذشته از تسهیلات بانک کشاورزی کمتر از 100 میلیون ریال استفاده کرده‌اند و به دلیل سرمازدگی و خشکسالی‌ها موفق به پرداخت بدهی خود نشده‌اند، حداکثر تا پایان خرداد ماه سال جاری می‌توانند با مراجعه به بانک کشاورزی از مزایای بخشودگی جرائم و کارمزد تقسیط پنج ساله بهره‌مند شوند.

احمد محمدی رئیس بانک کشاورزی زرند نیز با اشاره به اینکه این اقدام یک کمک بسیار ارزشمند برای کشاورزان است از متقاضیان تمدید تسهیلات خواست هر چه سریعتر به بانک کشاورزی برای تقسیط پنج ساله وام‌های خود اقدام و به روزهای پایانی مهلت موکول نکنند.

انتهای پیام/80022/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول