اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مبلغ 7668 میلیارد ریال

123 هزار بهره‌بردار بخش کشاورزی آذربایجان‌شرقی تسهیلات بانکی دریافت کردند

رئیس شعب بانک کشاورزی آذربایجان‌شرقی از پرداخت 7 هزار و 668 میلیارد ریال تسهیلات به 123 هزار بهره‌بردار بخش کشاورزی استان خبر داد.

123 هزار بهره‌بردار بخش کشاورزی آذربایجان‌شرقی تسهیلات بانکی دریافت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، داود برنج فروش‌آذر صبح امروز در جلسه کارگروه کشاورزی استان اظهار کرد: در راستای حمایت از کشاورزان و تولیدکنندگان بخش کشاورزی، بالغ بر 7668 میلیارد ریال به 123 هزار نفر از بهره‌برداران بخش کشاورزی استان، در قالب تسهیلات بانکی طی سال 91 پرداخت شده که در مقایسه با آمار پرداختی سال 90، رشد 24 درصدی را نشان می‌دهد.

وی در خصوص مصارف پرداخت تسهیلات به بخش کشاورزی افزود: بیشترین پرداختی‌ها را اعتبارات خرد کشاورزی، زراعت و باغداری با حجم پرداختی 3 هزار و 600 میلیارد ریال تشکیل که به تعداد 72 هزار نفر از بهره‌برداران استان پرداخت شده است.

برنج فروش‌آذر در ادامه افزود: در بخش طرح‌های توسعه کشاورزی نیز بالغ بر یک هزار و 189 میلیارد ریال به تعداد 9 هزار و 100 نفر پرداخت شده و همچنین در بخش امور دام و طیور، بالغ بر 730 میلیارد ریال و در بخش صنایع تبدیلی کشاورزی نیز بالغ بر 550 میلیارد ریال تسهیلات به بهره‌برداران متقاضی پرداخت شده است.

رئیس شعب بانک کشاورزی استان در رابطه با پرداخت تسهیلات برای بنگاه‌های کوچک اقتصادی زودبازده اضافه کرد: در  سال گذشته، بالغ بر 274 میلیارد ریال به 793 طرح مصوب کارگروه توسعه بخش کشاورزی آذربایجان‌شرقی، توسط شعب مختلف این بانک تسهیلات با کارمزد کم اعطاء شده است.

انتهای پیام/60001/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول