اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کانون خبرگان کشاورزی اصفهان خواستار شد

یادآوری اجرای قوانین بخش کشاورزی به مدیران دستگاه‌های اجرایی

مدیرعامل کانون خبرگان کشاورزی استان اصفهان گفت: یادآوری اجرای قوانین موجود در بخش کشاورزی به مدیران دستگاه‌های اجرایی موجود در سطح شهر‌ها از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی در حوزه نظام صنفی کشاورزی محسوب می‌‌شود.

یادآوری اجرای قوانین بخش کشاورزی به مدیران دستگاه‌های اجرایی

اسفندیار امینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های امسال نظام صنفی کشاورزی اظهار کرد: اجرایی شدن قوانین موجود در بخش کشاورزی از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی نظام صنفی کشاورزی برای رسیدگی به خواسته‌های قانونی کشاورزان است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر قوانین بسیاری در بخش کشاورزی به تصویب رسیده است، اضافه کرد:  اما در حال حاضر بخشی از این قوانین هنوز در بخش کشاورزی اجرا نشده است و شاید برخی از این قوانین نیز به صورت صحیح در حوزه کشاورزی اجرا نشده باشد.

مدیرعامل کانون خبرگان کشاورزی استان اصفهان با تاکید بر اینکه قوانین موجود در حوزه کشاورزی باید بر روی میز مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد تا این افراد با اجرای صحیح و کامل این قوانین نسبت به بهبود شرایط موجود در حوزه کشاورزی اقدام کنند، تصریح کرد: یادآوری اجرای قوانین موجود در بخش کشاورزی به مدیران دستگاه‌های اجرایی موجود در سطح شهر‌ها از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی در حوزه نظام صنفی کشاورزی محسوب می‌‌شود.

وی با اشاره به اینکه بازگرداندن حق‌آبه قانونی کشاورزان به یک مطالبه عمومی در حوزه کشاورزی تبدیل شده است، ادامه داد:  طومار شیخ بهایی نیز به عنوان سندی قانونی به وجود حق‌آبه قانونی برای کشاورزان بخش زاینده‌رود تاکید می‌کند و مشکلات موجود در بخش کشاورزی استان تنها با استفاده از جاری شدن دائمی آب در رودخانه زاینده‌رود برطرف می‌شود.

امینی با بیان اینکه کشاورزان زاینده‌رود همچنان خواستار دریافت حق‌آبه قانونی خود هستند، تاکید کرد: مسئولان باید به صورت صریح و قانونی به خواسته قانونی این افراد پاسخ بدهند و از بروز اعتراض‌های کشاورزان به بی‌قانونی‌های موجود در بخش کشاورزی جلوگیری کنند.

وی با تاکید بر اینکه کشاورزان به عنوان تأمین‌کننده و حفظ معیشت و زندگی مردم هستند، افزود: قوانین موجود در بخش کشاورزی نیز گویای این موضوع است و مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به اجرای صحیح و کامل این قوانین توجه داشته باشند.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول