اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل:

2 پروژه مسکن محرومان در اردبیل در حال اجراست

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: دو پروژه مسکن محرومان با پیشرفت 60 درصدی در دست اقدام است که این پروژه‌ها شامل 40 واحدی شهرک بعثت و دیگری 80 واحدی شهرک سینا است که این پروژه‌ها هم اکنون فعال می‌باشند.

2 پروژه مسکن محرومان در اردبیل در حال اجراست

احمد حاج‌علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل در پاسخ به این سئوال که چرا در نیمه دوم سال ساخت و ساز مسکن روستایی رونق می‌گیرد، اظهار داشت: ما در سه ماه اول سال گذشته به دلیل برخی بی‌اعتنایی‌ها به سیاست محرومیت‌زدایی از روستاها و توسعه ساخت و سازها در این منطقه توفیقی در جذب و تخصیص اعتبارات مقاوم‌سازی نداشتیم و اصلاً جلسه‌ای در این حوزه برگزار نمی‌شد که بخواهیم روند اجرایی را مورد بررسی و تجدید نظر قرار دهیم.

وی عنوان کرد: با حضور اکبر نیکزاد استاندار اردبیل در نیمه دوم سال گذشته و با تشکیل جلسات ویژه مسکن روستایی هم ساخت و سازها و هم انعقاد قرارداد با بانک‌ها به سرعت افزایش یافت به طوری که ما در کمتر از هفت ماه توانستیم 100 درصد تعهد خود را به مرحله انعقاد قرارداد برسانیم.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل افزود: قبول می‌کنیم که فرصت کاری نیمه اول سال گذشته را از دست دادیم و نتوانستیم در جذب 5 هزار و 680 واحد سهمیه مقاوم‌سازی سال 90 توفیق چندانی به دست آوریم.

2 پروژه محرومان در اردبیل در حال اجراست

حاج‌علیزاده در پاسخ به سئوالی در خصوص ساخت مسکن محرومان ادامه داد: دو پروژه در این زمینه در دست اقدام است که این پروژه‌ها شامل 40 واحدی شهرک بعثت و دیگری 80 واحدی شهرک سینا است که این پروژه‌ها هم اکنون فعال می‌باشند.

این مسئول با بیان اینکه پیشرفت 60 درصدی را در اجرای واحدهای مسکن مهر شاهد و ناظر هستیم، تصریح کرد: مسکن محرومان بر اساس امتیاز‌بندی به متقاضیان واگذار می‌شود و هیچگونه اجحاف در حق کسی صورت نمی‌گیرد.

دبیر شورای مسکن روستایی استان از افتتاح پروژه‌های مسکن مهر خود مالکین و 99 ساله به صورت تجمیعی همزمان با سوم خرداد در شهرهای مختلف استان خبر داد و ابراز داشت: در این زمینه لیست افتتاح‌ها را در اختیار استانداری قرار دادیم.

سهمیه استخدامی جدید نداریم

حاج‌علیزاده با بیان اینکه 297 مهندس در قالب طرح ناظر فنی روستایی با بنیاد مسکن همکاری دارند، یادآور شد: این مهندسان فارغ‌التحصیلان رشته‌های عمران و معماری هستند که در حوزه طراحی و اجرا و نظارت بر ساخت و سازها با بنیاد مسکن به صورت قراردادی همکاری می‌کنند.

وی تاکید کرد: قرار نیست ما این نیروها را به استخدام رسمی در‌آوریم و یا تعهدی در این زمینه داشته باشیم بلکه آنها به صورت قراردادی یک ساله با بنیاد مسکن فعالیت می‌کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل در پاسخ به این سئوال که سهمیه استخدامی‌های جدید شامل بنیاد مسکن استان اردبیل نیز هست یا نه، گفت: ما سهمیه استخدامی جدید نداریم.

انتهای پیام/62001/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول