اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت اعلام کرد

احداث 16 هزار واحد مسکن روستایی در جیرفت

فرماندار جیرفت گفت: تاکنون 16 هزار واحد مسکن روستایی و 5 هزار مسکن شهری در این شهرستان احداث شده است.

احداث 16 هزار واحد مسکن روستایی در جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم غنچه‌پور بعد از ظهر امروز در بازدید از روستاهای ده‌پیش علیا و سفلی از توابع بخش مرکزی این شهرستان اظهار داشت: اداره راه و شهرسازی جیرفت باید حصارکشی خانه بهداشت روستای ده‌پیش علیا را انجام دهد.

وی با اشاره به صدور 16 پروانه بهره‌برداری حفر چاه به این روستاها افزود: اداره امور آبیاری شهرستان نیز به چاه‌هایی که بیش از پنج سال از حفر آنها نگذشته باشد، باید مجوز پروانه بهره‌برداری بدهد.

غنچه‌پور با تأکید بر توسعه روستای ده‌پیش علیا تصریح کرد: دهیاری باید در این منطقه ساماندهی بیشتری انجام دهد تا از مسائل و مشکلات موجود در آن کاسته شود.

وی اقدامات دولت‌های نهم و دهم در شهرستان جیرفت را کم‌نظیر دانست و ابراز داشت: اکنون در این شهرستان شش پل ساخته شده است و کار و تلاش همه مسئولان برای تأمین آسایش و رفاه مردم ادامه دارد.

غنچه‌پور با اشاره به اینکه در سال زراعی جاری با پیگیری‌های نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی بهترین وضعیت کشاورزی را داشتیم، عنوان کرد: مشکل صادرات منطقه نیز برطرف شده است.

فرماندار جیرفت با تأکید بر مشارکت مردم در تمام امور گفت: اجرای اصل 144 قانون اساسی که بحث کوچک‌سازی دولت و واگذاری امور به بخش خصوصی است، با جدیت در این شهرستان در دستور کار قرار دارد.

غنچه‌پور با اشاره به ایجاد شبکه آب و 12 کیلومتر لوله‌گذاری در روستای ده‌پیش سفلی بیان داشت: اداره امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان جیرفت نیز باید در اسرع وقت نسبت به تأمین آب آشامیدنی این منطقه اقدام کند.

وی با اعلام خبر رفع اختلال پوشش تلفن همراه در این روستا اذعان داشت: همچنین 16 هزار مسکن روستایی و 5 هزار مسکن شهری تاکنون در این شهرستان احداث شده است.

غنچه‌پور سهمیه سوخت شهرستان جیرفت را روزانه 160 هزار لیتر دانست و بیان داشت: از این میزان 50 هزار لیتر آن قاچاق می‌شود که می‌طلبد، توسط مسئولان مربوطه کنترل و نظارت بیشتری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه به مساجد شهرستان حدود یک‌ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده است، اظهار داشت: به جوانان نیز توسط دولت تسهیلاتی ارائه می‌شود که 90 درصد آن دولت و تنها 10 درصد آن توسط خود شخص پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/2655/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول