اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روابط عمومی بانک تجارت اردبیل با ارسال نامه‌ای به خبرگزاری فارس اعلام کرد

اعطای 2 هزار فقره تسهیلات نوسازی مسکن روستایی توسط بانک تجارت

روابط عمومی بانک تجارت با ارسال نامه‌ای به خبرگزاری فارس در خصوص خبر درج شده در این خبرگزاری اعلام کرد تا پایان فروردین ماه 92 نسبت به اعطای 2 هزار و 238 فقره تسهیلات نوسازی و بهسازی مسکن روستایی اقدام شده است.

اعطای 2 هزار فقره تسهیلات نوسازی مسکن روستایی توسط بانک تجارت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جوابیه و به نقل از مدیر روابط عمومی و تبلیغات بانک تجارت آمده است: در پی درج خبر مربوط به « بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مقاوم‌سازی از آزار و اذیت روستاییان پرهیز کنند» به نقل از استاندار اردبیل در صفحه استان اردبیل خبرگزاری فارس به اطلاع می‌رساند سهمیه ابلاغی به بانک تجارت بیش از دو برابر سهمیه سایر بانک‌های استان اردبیل می‌باشد.

محمد رضا غفوری یادآور شده است: علی‌رغم این مسئله تا پایان فروردین ماه سال 92 نسبت به اعطای 2 هزار و 238 فقره تسهیلات نوسازی و بهسازی مسکن روستایی اقدام کرده است.

وی در ادامه این توضیحات آورده است: بنیاد مسکن موفق به معرفی یک هزار و 689 واحد برای استفاده از تسهیلات فوق شده که به حدود 76 درصد سهمیه معرفی‌نامه صادر شده است.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات بانک تجارت بیان داشته است: همچنین در این جلسه منعقده در محل استانداری اردبیل مقرر شد بنیاد مسکن هر چه سریع‌تر نسبت به معرفی متقاضیان به بانک اقدام کند که در این راستا تعداد 380 واحد از تاریخ 5 اردیبهشت به بانک معرفی شده است که از این تعداد 344 فقره متقاضی هنوز به بانک مراجعه نکرده‌اند.

غفوری افزوده است: با توجه به این‌که متولی معرفی متقاضیان بنیاد مسکن استان اردبیل است لذا باید این بنیاد اطلاعات جامع‌تری را در اختیار استانداری قرار می‌داد که ظاهراً مبادرت به آن نکرده است.

وی با قدردانی از رویکرد رسانه وزین و پر تلاش خبرگزاری فارس در اطلاع‌رسانی شفاف اظهار داشته است: برای تنویر افکار عمومی این توضیحات بر روی خروجی خبرگزاری فارس در استان اردبیل برای اطلاع‌ کاربران قرار گیرد.

استاندار اردبیل در جلسه شورای مسکن استان در اواخر فروردین ماه امسال خطاب به مدیران بانک تجارت که از سهمیه تسهیلات مسکن روستایی آنها بخشی پرداخت نشده بود اعلام کرد که به سرعت این اعتبارات به مرحله عقد قرارداد و پرداخت برسد که مدیر شعب بانک تجارت استان اردبیل نیز با پذیرش این مطلب که در برخی از شهرستان‌ها سهمیه آنها به مرحله عقد قرارداد نرسیده است قول داده که تا آخر اردیبهشت ماه به این کار مبادرت کند.

برای مشاهده خبر درج شده در خبرگزاری فارس استان اردبیل در تاریخ 92/1/29 اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/62001/ط

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول