اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از هفته آینده صورت می‌گیرد

آغاز طرح فروش سوخت مرزنشینان از بازارچه‌های کوهک و جالق سراوان

فرماندار سراوان گفت: به منظور کمک به تأمین معیشت مرزنشینان، طرح فروش سوخت به مرزنشینان سراوان از طریق دو بازارچه مرزی کوهک و جالق آغاز می‌شود.

آغاز طرح فروش سوخت مرزنشینان از بازارچه‌های کوهک و جالق سراوان

به گزارش خبرگزاری فارس از سراوان، محمدشریف خالقی صبح امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان سراوان با حضور سایر اعضا اظهار داشت: از هفته آینده، فروش سوخت مرزنشینان شهرستان سراوان تا شعاع 20 کیلومتری به اجرا درمی‌آید.

وی افزود: برای این کار، تمام ساز و کار از مصوبه هئیت دولت، کمیسیون کالا و ارز کشور، استان و شهرستان انجام شده و نمایندگان فروش انتخاب که تعاونی دهیاران و مؤسسات حقوقی هستند.

فرماندار سراوان ادامه داد: این کار در کشور به عنوان پایلوت در این استان آغاز که در شهرستان سراوان از محل دو بازارچه مرزی کوهک و جالق انجام و سود عزیزان مرزنشین بر اساس سهمیه مشخص شده توسط نماینده فروش به حسابشان واریز می‌شود.

خالقی عنوان کرد: هدف از این کار را کمک به تأمین معیشت مرزنشینان و زندگی آبرومندانه و در حد شأن و منزلت این قشر جامعه است.

این مسئول گفت: به منظور اجرای بهتر این طرح، شرکت نفت تمام برنامه‌های اجرایی این طرح از جمله بحث تحویل سوخت و مکان آن را برعهده دارد.

فرماندار اذعان داشت: باید کارگروه نرخ‌گذاری در سطح شهرستان فعال شود و خودروهای حامل سوخت برای انجام مراحل قانونی به شرکت نفت مراجعه کنند.

وی در پایان متذکر شد: کامیون‌ها با سهمیه روزانه می‌توانند تردد کنند و مجاز به حمل سوخت اضافی نیستند.

انتهای پیام/75002/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول