اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون انرژی مجلس خواستار شد

تدوین برنامه نظارتی قوی و کارآمد با هدف کاهش قاچاق سوخت

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه نظارت‌ها در بخش سوخت باید قوی‌تر شود، گفت: تدوین برنامه نظارتی قوی و کارآمد از مسیر تولید و مصرف می‌تواند موجب کاهش قاچاق سوخت شود.

تدوین برنامه نظارتی قوی و کارآمد با هدف کاهش قاچاق سوخت

ابراهیم کارخانه‌ای امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه مدیریت توزیع منابع سوخت از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار داشت: ضروری است با توجه به شیوه‌های جدید سودجویانه دلالان در قاچاق سوخت، روش‌های متناسبی برای مبارزه با آنها به کار گرفته شود.

وی گفت:‌ توزیع 100درصدی حامل‌های انرژی اعم از بنزین و گازوئیل با کارت سوخت یکی از راهکارهای مبارزه با قاچاقچیان سوخت به شمار می‌رود که باید مدنظر جدی قرار گیرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تدوین برنامه نظارتی قوی و کارآمد از مسیر تولید و مصرف نیز می‌تواند باعث کاهش قاچاق سوخت شود.

وی عنوان کرد: متأسفانه در حال حاضر نظارت‌ها در این زمینه ضعیف بوده و مبتنی بر یک برنامه جامع نیست که ضرورت دارد در این خصوص برنامه‌ریزی مدبرانه‌ای صورت گیرد.

کارخانه‌ای در پایان ابراز داشت: این نظارت‌ها باید تحت مدیریت مشخص و هدفمندی باشد تا بتوان نسبت به تأمین منافع ملت و مبارزه با قاچاق سوخت اقدام اساسی انجام داد.

انتهای پیام/89002/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول