اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار البرز خبر داد

سوخت‌رسانی به جایگاه‌های گاز بدهکار در البرز قطع می‌شود

معاون عمرانی استاندار البرز گفت: سوخت‌رسانی به جایگاه‌های گاز سی.ان.جی بدهکار در البرز قطع می‌شود.

سوخت‌رسانی به جایگاه‌های گاز بدهکار در البرز قطع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، کاوه حدادپور ظهر امروز در جلسه کمیته حمل و نقل سوخت استان البرز اظهار داشت: بنابر درخواست شرکت گاز استان و تصویب کمیته حمل و نقل و سوخت، گاز جایگاه‌های CNG که در مهلت تعیین شده و پس از تعیین ضرب العجل و اخطارهای کتبی نسبت به قطع گاز جایگاه بدهکار اقدام به پرداخت ننمایند قطع خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود از نرخ حمل و نقل عمومی کالا و مسافر درون و برون شهری در سال 92 خبر داد و افزود: میزان افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی، کرایه حمل و نقل کالا، نرخ حمل و نقل مسافر برون شهری در شهرها بر اساس بند 27 ماده 71 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورای اسلامی پس از تصویب شورای شهر و تأیید فرمانداری قابل اجرا می‌باشد.

این مسئول گفت: میزان افزایش نرخ حمل و نقل سیمان از مبدأ شرکت سیمان آبیک به سایر نقاط کشور با پیشنهاد فرمانداری نظرآباد و کمیته حمل و نقل و سوخت استان مشخص می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در خصوص یکسان سازی نرخ کرایه حمل و نقل شهرهای همجوار خاطرنشان کرد: در این راستا اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری البرز با اداره کل همطراز در استانداری قزوین برای یکسان سازی نرخ کرایه حمل و نقل شهرهای همجوار شهرستان‌های نظرآباد و آبیک انجام می‌شود.

انتهای پیام/2302/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول