اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‎رضوی خبرداد

ثبت نام بیش از 139 هزار نفر در طرح مدیریت یکپارچه مرزنشینان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی گفت: تاکنون بیش از 139 هزار و 819 نفر در طرح مدیریت یکپارچه مبادلات مرزی مرزنشینان این سامانه ثبت‌نام نموده‎اند.

ثبت نام بیش از 139 هزار نفر در طرح مدیریت یکپارچه مرزنشینان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‎رضوی، ناصر فخرموحدی اظهارداشت: طرح مدیریت یکپارچه مبادلات مرزی مرزنشینان از ابتدای بهمن سال 91 و همزمان با 16 استان مرزی کشور در خراسان رضوی نیز آغاز شده است.

وی افزود: دراین طرح 96 هزار و 474 پرونده در حال تکمیل است و تعداد 43 هزار و 345 پرونده تکمیل شده و در حال صدور کارت است.

وی تصریح کرد: طبق بررسی‌های به عمل آمده، خراسان‎رضوی بعد از استان‎های سیستان و بلوچستان و آذربایجان غربی بیشترین تعداد پرونده را داشته و پیشتاز سایر استان‌های مرزی کشور است.

فخرموحدی افزود: تمامی دفاتر پیشخوان دولت کار ثبت نام از مرزنشینان تا شعاع 30 کیلومتر را انجام می‌دهند و مرزنشینان می‌توانند با در دست داشتن اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی سرپرست و اعضاء خانوار، فرم تائیدیه سکونت از فرمانداری‌ها و دهداری‌ها و یک قطعه عکس 4*3 سرپرست خانوار به این دفاتر مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

وی گفت: کارت الکترونیکی مبادلات مرزی به زودی جایگزین دفترچه‌های مبادلات مرزی می‌شود و هرگونه مبادله مرزی منوط به ارائه این کارت است.

انتهای پیام/70005/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول