اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان:

فدراسیون تکلیف تیم استقلال را مشخص کند

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: شب گذشته پس از اعلام حکم کمیته انضباطی در برنامه 90 شک‌زده شدم و به هیچ عنوان این رأی را باور ندارم.

فدراسیون تکلیف تیم استقلال را مشخص کند

عبدالمجید باقری‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در اهواز با ابراز این موضوع که هیچ دخالتی در تبانی‌های فوتبال نداشته است، اظهار داشت: بازی آخر را مثل دیدار با راهیان کرمانشاه و شهرداری یاسوج در اهواز باختیم و اینکه باخت خانگی آن هم در آستانه صعود به لیگ برتر چه شائبه‌ای می‌تواند در بر داشته باشد.

وی افزود: رئیس کمیته انضباطی شب گذشته در برنامه 90 گفت «استقلال خوزستان در تبانی‌ها نبوده و می‌توانست به طور مستقیم به لیگ برتر راه پیدا کند»، اکنون سئوال اینجاست که این رأی چیست؟!

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان ادامه داد: روی دو اتفاق و دو شوت از راه دور این بازی را که تا دقیقه 81 پیش بردیم باختیم و این در حالی ا‌ست که بازیکنان ما تاکنون 10 هزار تماشاگر را در تختی تجربه نکرده بود.

باقری‌نیا تأکید کرد: به هر صورت رأی آن‌ها قابل احترام است و ما در فرصتی که داریم اعتراض خود را به کمیته انضباطی خواهیم داد و فردا نیز عازم فدراسیون فوتبال خواهیم بود.

وی با بیان اینکه مسئولان کمیته انضباطی قطعاً قانونمند با این موضوع برخورد خواهند کرد، عنوان کرد: تیم جوان ما با میانگین سنی 20 سال با اتکا به توان خود 46 امتیاز کسب کرده و هیچ کار خلافی برای کسب حتی یک امتیاز انجام نداده است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان اظهار داشت: من تعجب می‌کنم که کمیته انضباطی فقط تخلفات گروه «ب» این رقابت‌ها را دیده و از تخلفات به مراتب بیشتر گروه «الف» چشم‌پوشی کرده است.

باقری‌نیا عنوان کرد: چرا برگی‌زر، پیروانی و همکارانشان مورد مواخذه قرار نمی‌گیرند؟! مگر فقط در گروه «ب» این تخلفات صورت گرفته است؟

وی در پایان عنوان کرد: از فدراسیون فوتبال می‌خواهیم هر چه زودتر تکلیف تیم استقلال خوزستان را مشخص کند.

انتهای پیام/72013/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول