اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان:

شایعات را نباید دامن زد/ قطعا در لیگ برتر شرکت می‌کنیم

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: در صورت حضور در لیگ برتر تمام امکانات شرکت در این لیگ را داریم و تمام شایعات مبنی بر فروش امتیاز بی‌اثر است.

شایعات را نباید دامن زد/ قطعا در لیگ برتر شرکت می‌کنیم

علی پورکیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در اهواز، از اعلام نشدن رای قطعی فدراسیون برای موضوع تبانی در لیگ دسته اول خبر داد و اظهار کرد: همچنان بلاتکلیف به تمرینات خود ادامه می‌دهیم.

وی ادامه داد: مشخص نیست که اعضای تیم تا چه زمانی باید به تمرینات خود ادامه دهند، تمام مسابقات فوتبال در کشور به پایان رسیده و ما همچنان بدون هیچ برنامه‌ای منتظر اعلام رای کمیته انضباطی هستیم.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان ابراز کرد: اگر تبانی برای فدراسیون فوتبال محرز شده هر چه زودتر تکلیف تیم‌ها را مشخص کند تا ما نیز از سر درگمی خارج شویم.

پورکیانی در خصوص شایعات مبنی بر واگذاری امتیاز این باشگاه در صورت صعود به لیگ برتر به خبرنگار فارس گفت: به هیچ عنوان این موضوع صحت ندارد و این موضوع را به شدت تکذیب می‌کنم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باشگاه استقلال خوزستان همه امکانات را برای حضور در لیگ برتر دارد و قطعا خواهان تیم‌داری در لیگ برتر کشور است.

انتهای پیام/72013/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول