اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر فوتبال کشور

صبا در آخرین میزبانی از مس پذیرایی می‌کند / صبا رکورددار تساوی‌های لیگ برتر

تیم فوتبال صبای قم در آخرین بازی خود در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، در خانه از مس کرمان پذیرایی می‌کند.

صبا در آخرین میزبانی از مس پذیرایی می‌کند / صبا رکورددار تساوی‌های لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی به هفته پایانی خود رسیده است که صبای قم در حال حاضر تیم رده هشتم جدول رده بندی محسوب می‌شود و قرار است با تیم رده هفتم دیداری تقریباً تشریفاتی را برگزار کند.

تیم رده هفتم جدول رده بندی در حال حاضر تیم فوتبال مس کرمان است که در مقایسه امتیازات کسب شده تا هفته سی و سوم هم اکنون پنج امتیاز بیشتر از صبای قم دارد و حتی اگر با گل‌های فراوان به تیم صبای قم نتیجه را واگذار کند، هرگز از جایگاه هفتم پایین‌تر نخواهد آمد.

این در حالی است که مسی‌ها در هفته سی و سوم در خانه میزبان گهر دورود بودند و با نتیجه پنج بر یک حریف خود را در هم کوبیدند اما صبای قم از میهمانی تیم فوتبال راه آهن شهرری با تساوی و کسب یک امتیاز به شهر قم بازگشت تا رکورددار تساوی‌های لیگ دوازدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور لقب بگیرد.

بعد از بازی هفته سی و دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که شاگردان عبدالصمد مرفاوی در تیم صبای قم در خانه با تیم فوتبال سایپا البرز بازی داشتند و با نتیجه دو بر یک به برتری رسیدند، انتظار می‌رفت که صبایی‌ها در بازی بعدی خود مقابل تیم راه آهن شهرری بازی خوب خود را به نمایش بگذارند و برای کسب سه امتیاز تلاش بیشتری نشان بدهند اما آنها شانس آوردند که در آخرین لحظات از شکست در این دیدار گریختند.

شاگردان صمد مرفاوی در تیم فوتبال صبای قم با خاطره‌ای نه چندان خوب از آخرین بازی برابر راه آهن شهرری در بازی خارج از خانه خود که یکی از باز‌ی‌های تقریباً کم اهمیت این فصل محسوب می‌شد به مصاف تیم فوتبال راه آهن شهرری رفتند ولی این بار در واپسین ثانیه‌های بازی با تساوی حریف خود را متوقف کردند.

صبای قم از بازی‌ خارج از خانه قبل، تساوی دو بر دو از میهمانی تیم فوتبال فولاد خوزستان را در کارنامه داشت و پیش از آن نیز در خارج از خانه به تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان باخته بود.

صبای قم در بازی رفت در ورزشگاه یادگار امام شهر مقدس قم برابر تیم فوتبال راه آهن شهرری به شکست یک بر صفر تن داد و این بار قصد داشت آن شکست را جبران کند اما در دقیقه 30 دروازه خود را به روی حریف باز شده دید.

صبای قم باز هم تا آستانه شکست در میهمانی رقبای لیگ برتری و این بار برابر تیم فوتبال راه آهن شهرری پیش رفت اما گل میلاد سلیمان‌ فلاح بازیکن جوان و فرصت‌طلب تیم صبای قم، شاگردان مرفاوی را از باختن در این دیدار نجات داد و صبا با یک امتیاز از تهران به قم بازگشت.

صبای قم در این دیدار برابر تیم فوتبال راه آهن شهرری به تساوی یک بر یک رسید و ضمن اینکه لقب رکورددار تساوی‌های این فصل را به نام خود کرد، با کسب 45 امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی لیگ برتر باقی ماند.

صبای قم در آخرین دیدار لیگ برتر از ساعت 18 عصر جمعه بیستم اردیبهشت در قم میزبان تیم مس کرمان خواهد بود.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول