اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آخرین هفته از لیگ برتر فوتبال کشور

داماش به نبرد با قهرمان لیگ برتر می‌رود

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر مهمان قهرمان این فصل استقلال تهران می‌شود.

داماش به نبرد با قهرمان لیگ برتر می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در یکی از دیدارهای هفته سی و چهارم و پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور تیم‌های فوتبال استقلال تهران و داماش گیلان از ساعت 18 عصر روز جمعه 20 اردیبهشت جاری در ورزشگاه آزادی تهران رویاروی هم قرار می‌گیرند.

این دو تیم در حالی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند که یکی از کم حساس‌ترین بازی‌های این هفته به لحاظ موقعیت جدولی این دو تیم است.

داماشی‌ها در هفته سی و سوم با برد در مقابل سپاهان بقای خود را در لیگ برتر تضمین کرده و استرسی از این بابت در ورزشگاه آزادی ندارند.

استقلال تهران نیز با برد در مقابل فولاد خوزستان در دیدار قبلی در یک هفته مانده به پایان لیگ برتر قهرمانی خود در این رقابت‌ها را مسجل و خیال هواداران خود را از این بابت راحت کرده است.

استقلالی‌ها و داماشی‌ها به دور از هرگونه استرس در هفته پایانی لیگ برتر به دنبال کسب نتیجه دلخواه خود هستند تا با خاطره‌ای خوش این فصل لیگ برتر را به پایان برسانند.

داماشی‌ها در دیدار مقابل استقلال محمد مختاری مدافع خود را به دلیل اخراج در بازی قبلی به همراه ندارند.

اکنون استقلال تهران با سر مربیگری امیر قلعه‌نویی با 67 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر ایستاده است و داماش گیلان نیز با هدایت افشین ناظمی با کسب 40 امتیاز در رده سیزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

به گزارش فارس، دیدار رفت داماش و استقلال در هفته هفدهم لیگ برتر در رشت با برتری یک بر صفر به سود داماش به پایان رسیده بود.

انتهای پیام/84001/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول