اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 4 مشهد خبر داد

احداث نخستین بازار ارزاق عمومی منطقه 4 مشهد

شهردار منطقه چهار مشهد از پیشرفت 35 درصدی عملیات احداث نخستین بازار ارزاق عمومی، میوه و تره‌بار توسط سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد خبر داد.

احداث نخستین بازار ارزاق عمومی منطقه 4 مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، جواد اصغری اظهار داشت: احداث این بازار با 35 درصد پیشرفت فیزیکی از ابتدای امسال آغاز شده و تا پایان تیرماه نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: هزینه این پروژه با احتساب احداث بنا و تجهیز سالن فروش و دفاتر اداری از قبیل قفسه، دوربین مدار بسته،‌ یخچال و ... بالغ بر 28 میلیارد و 500 میلیون ریال است.

اصغری مساحت زمین بازار ارزاق عمومی، میوه و تره‌بار ارم را یک هزار و 920 مترمربع عنوان کرد و افزود: 240 مترمربع از این زمین به محوطه‌سازی و بقیه آن به زیربنا اختصاص دارد.

وی با اشاره به محوطه‌سازی این پروژه اظهار کرد: به همین منظور پیاده‌روهای دو متری اطراف بازار ارزاق عمومی و میوه و تره‌بار ارم برای رفاه شهروندان به پنج مترمربع افزایش یافت.

شهردار منطقه چهار مشهد ادامه داد: سازه بازار ارزاق عمومی، میوه و تره‌بار ارم از اسکلت فلزی با پوشش ساندویچ پانل است که با توجه به درخواست‌های مکرر شهروندان جهت ایجاد چنین بازارهایی احداث می‌شود.

اصغری افزود: این فروشگاه با ارائه اقلام متنوع از کالاها با برندهای مختلف در کنار عرضه مواد لبنی، پروتئینی، مواد شوینده و بهداشتی، خشکبار و ...، تلاش می‌کند نیاز شهروندان این منطقه را تامین کند.

بازار ارزاق عمومی، میوه و تره‌بار ارم واقع در پنجتن 45، نبش شهید بوکانی دو،‌ جنب بوستان ارم واقع شده است.

انتهای پیام/70005/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول