اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

تنها مرجع رسمی تغییر قیمت در استان زنجان ستاد تنظیم بازار است

استاندار زنجان گفت: تنها مرجع رسمی تغییر قیمت در زنجان، ستاد تنظیم بازار است.

تنها مرجع رسمی تغییر قیمت در استان زنجان ستاد تنظیم بازار است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد شامگاه شنبه در دومین جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان اظهار کرد: از اواخر سال گذشته نظارت دقیق بر بازار در دو مقطع مورد تأکید بود که یکی از آنها ایام نزدیک سال جدید و دیگری پس از آغاز سال جدید و ایام انتخابات بود.

وی با اشاره به اینکه ایام نزدیک سال جدید با نظارت دقیق سپری شد، افزود: در حال حاضر در ایام انتخابات قرار داریم و باید نظارت بیشتری به بازار وجود داشته باشد.

استاندار زنجان با بیان اینکه در حال حاضر برخی از افراد هم با اهداف اقتصادی و در وهله مهم‌تر با هدف سیاسی در حال به هم زدن آرامش موجود در بازار و ایجاد تنش در آن هستند، اضافه کرد: باید نظارت دقیق و جدی به وضعیت بازار وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه افراد سودجو با تحریک بازاریان اقدام به ایجاد تشویش در بازار می‌کنند، تصریح کرد: در بسیاری از موارد بازاریان از اهداف سوء این گروه‌ها بی‌اطلاع هستند، اما همین بی‌اطلاعی موجب به هم خوردن نظم و آرامش موجود در بازار می شود.

رئوفی‌نژاد با تأکید بر رصد بازار با حساسیت و به صورت دقیق ادامه داد: باید وضعیت موجود در بازار به صورت دقیق کنترل شود تا در ایام نزدیک انتخابات موجبات زحمت مردم استان فراهم نشود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر عدم تغییر قیمت‌های موجود بازار به ویژه قیمت تاکسی‌ها و اتوبوس‌های درون شهری، افزود: همانطور که قبلاً نیز اعلام شده تنها مرجع رسمی قیمت‌گذاری در استان ستاد تنظیم بازار است و به غیر از این ستاد هیچ مرجعی حق تغییر قیمت را تحت هیچ شرایطی ندارد.

استاندار زنجان همچنین به کیفیت نان موجود در استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه چند سالی است که استان در بحث آرد و نان جزو استان‌های برتر است، از همین رو از نانوایی‌های استان و شرکت غله به منظور اقدامات مطلوب انجام شده در این زمینه تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/73000/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول