اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از 2 سال تحقیق

پودر سفید ورزشی خرداد ماه وارد بازار می‌شود

مدیر تنها واحد تولیدی پودر تخم مرغ در کشور گفت: پودر سفید ورزشی با هدف خدمت به جامعه به خصوص ورزشکاران کشور، طی دو سال تحقیق بعد از کسب مجوز در خرداد امسال وارد بازار می‌شود.

پودر سفید ورزشی خرداد ماه وارد بازار می‌شود

حمید هوشیار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: تهیه پودر سفید ورزشی بهترین و برترین کار تنها واحد تولیدی و صنایع تبدیلی تخم مرغ در کشور است.

وی با بیان اینکه این محصول جزء صنایع تبدیلی تخم مرغ به شمار می‌آید افزود: این محصول با هدف خدمت به جامعه به خصوص ورزشکاران کشور، طی دو سال تحقیق بعد از کسب مجوز در خرداد ماه سال جاری وارد بازار می‌شود.

مدیر تنها واحد تولیدی پودر تخم مرغ در کشور خاطرنشان کرد: تولید پودر تخم مرغ به جنگ جهانی دوم برمی‌گردد که بیش از 50 سال در اروپا استفاده از آن اجباری است.

وی با بیان اینکه استفاده از پودر تخم مرغ بر سلامتی افراد تأثیر مستقیم دارد افزود: مصرف تخم مرغ تازه به دلیل انتشار آلودگی در بسیاری مواد از جمله کیک، شکلات، سس و... منسوخ شده و بیشتر در قالب پودر و یا مایع منجمد در صنعت کاربرد دارد.

هوشیار به دیگر مواد تولید شده در این شرکت اشاره و تصریح کرد: مایع پاستوریزه تخم مرغ، تخم مرغ شناسنامه‌دار و تهیه پودر زرده و سفیده تخم مرغ از دیگر مواد تولیدی این واحد تولیدی است.

وی به موارد استفاده از پودر تخم مرغ اشاره و خاطرنشان کرد: پودر کامل تخم مرغ در تولید کیک، کلوچه، بیسکویت، ماکارونی، سس، فرآورده‌های گوشتی و صنعت گزسازی و شکلات و حلوا ارده استفاده می‌شود.

مدیر واحد تولیدی پودر تخم مرغ مشکلات موجود در تولید این محصول را برشمرد و اظهار داشت: نامرغوب بودن تخم مرغ‌ها، آلودگی در پوسته تخم مرغ و آغشتگی آن به فضله مگس، مرغ و...، کیفیت پایین تخم مرغ‌ها به دلیل تغذیه نادرست مرغ و نوسان قیمت تخم مرغ از مهمترین مشکلات این واحد تولیدی است.

وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: با توجه به اینکه تخم مرغ بعد از شیر مادر دومین ماده غذایی کامل محسوب می‌شود فعالیت این واحد تولیدی، به عنوان صنایع تبدیلی تخم مرغ، سوپاپ اطمینانی برای مرغداران تولیدکننده تخم مرغ است.

انتهای پیام/2499/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول