اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت و معدن کرمانشاه:

طرح ماه رحمت با هدف تنظیم بازار کرمانشاه در ماه رمضان اجرا می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: برگزاری طرح ماه رحمت زمینه‌ای برای تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان است تا مردم در این ماه‌ از نظر تأمین کالای مورد نیاز مشکلی نداشته باشند.

طرح ماه رحمت با هدف تنظیم بازار کرمانشاه در ماه رمضان اجرا می‌شود

جهانگیر شاهمرادی در حاشیه برگزاری سومین جلسه هم‌اندیشی رؤسای اداره‌های شهرستان‌های کرمانشاه پیرامون طرح رحمت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با بیان اینکه مصرف شکر در استان کرمانشاه روزانه به 60 تن رسیده است، عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته که تعداد زیادی شکر به بازار تزریق شود و در حال حاضر نیز حدود سه هزار تن شکر در سردخانه‌ها ذخیره شده و با عرضه این کالا، بازار استان کرمانشاه تنظیم می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح ماه رحمت از پشتوانه‌ای قوی برخوردار است، افزود: این طرح قیمت‌ها را تعدیل خواهد کرد و مشکلی در عرضه این کالاها نخواهیم داشت و در ماه رجب با اجرای طرح رحمت در فروشگاه‌های منتخب و مورد اعتماد در استان کالاهای اساسی با قیمت پایین به مردم عرضه می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه طرح ماه رحمت قبل از طرح ضیافت در ماه رمضان اجرا می‌شود، اظهار داشت: برگزاری این طرح‌ها زمینه‌ای برای تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان است تا مردم در این ماه‌ها از نظر تأمین کالای مورد نیاز مشکلی نداشته باشند.

شاهمرادی تصریح کرد: از دو میلیارد دلار صادرات، 413 میلیون دلار از محصولات استانی است که از طریق مرز پرویزخان به عراق صادر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم، ادامه داد: حضور در انتخابات تکلیف است و قانونمداری در انتخابات باید سرلوحه کار قرار گیرد و امنیت نعمتی است که بالاترین موهبت است.

شاهمرادی اعلام کرد: کشورهای متجاوز با حمله به کشورهای دیگر قصد دارند آن‌ها را نابود کنند و می‌خواهند با تاراج سرمایه‌های آنان، آن کشورها را دوباره از نو بسازند و ما باید از مسائلی که موجب خلل در انتخابات است، پرهیز کنیم.

انتهای پیام/2700/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول